Howiey Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har nettopp kjøpt meg ny Nokia 6131. På spesifikasjonen til den her på amobil.no står det at den bruker minnekort MircroSD. Det har jeg kjøpt på qxl.no, men det jeg har er alt for stort til telefonen? Finnes det flere typer? Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Høres mer ut som du kjøpte et MiniSD kort og ikke et mikroSD kort. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Høres mer ut som du kjøpte et MiniSD kort og ikke et mikroSD kort. 7072897[/snapback] Ja, han må nok ha gjort det. Men det finnes mange typer SD kort. Vanlig mini, micro osv. Se forskjellen: Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har kjøpt et Sandisk microSD/TansFlash Adapter. Står det på minnekortet. I brukermanualen til 6131, står det forklart hvordan du setter inn et microSD-kort. Skjønner ingenting. Hvor fysisk stort skal et microSD kort være? Se vedlegget kor stor minnekortet faktisk er, i forhold til en Nokia 3220, eller hva den enn heter, som er min gamle mobil. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Ser jo ut som et vanlig SD-kort. Micro SD er jo som sagt enormt små. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 cola_boy: Du skal trekke microSD-kortet ut av adapteren. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Jeg har kjøpt et Sandisk microSD/TansFlash Adapter. Står det på minnekortet.I brukermanualen til 6131, står det forklart hvordan du setter inn et microSD-kort. Skjønner ingenting. Hvor fysisk stort skal et microSD kort være? Se vedlegget kor stor minnekortet faktisk er, i forhold til en Nokia 3220, eller hva den enn heter, som er min gamle mobil. 7074874[/snapback] Du har kjøpt en adapter, ikke selve minnekortet. Adapeteren er det som man putter minnekortet i, slik at det kan puttes i en helt vanlig minnekortleser. Edit: Sigmund har kanskje rett, det kan være et microsd-kort inne i adapteren. Endret 15. oktober 2006 av Dimanche Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har kjøpt et Sandisk microSD/TansFlash Adapter. Står det på minnekortet.I brukermanualen til 6131, står det forklart hvordan du setter inn et microSD-kort. Skjønner ingenting. Hvor fysisk stort skal et microSD kort være? Se vedlegget kor stor minnekortet faktisk er, i forhold til en Nokia 3220, eller hva den enn heter, som er min gamle mobil. 7074874[/snapback] Du har kjøpt en adapter, ikke selve minnekortet. Adapeteren er det som man putter minnekortet i, slik at det kan puttes i en helt vanlig minnekortleser. Edit: Sigmund har kanskje rett, det kan være et microsd-kort inne i adapteren. 7075034[/snapback] Hehe! Takker! Det er et bittelite minnekort ja, inni selve adapteret! Så har tydeligvis fått minnekort med adapter for pengene. Har begge deler. Takker stort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå