Hagr Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Jeg lurte på om noen kunne fortelle meg trinn for trinn hvordan man flasher biosen på et skjermkort?? kortet det gjelder er x1800GTO. jeg har modifisert og lagret biosen så den er klar, men kan noen fortelle meg helt nøyaktig fremgangsmåten? det hadde vært utrolig snilt! på forhånd takk... Harald Endret 10. november 2006 av Hagr Lenke til kommentar
XodiloS Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Har en guide her,men er nok så sikker at det bare er HiS kortene som lar seg flashe. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 (endret) ok, men når jeg åpner Caldera for å flashe og skriver -i kommandoen så står det bare ATI video adapter not fund... What shall I do? please hjelp meg EDIT: -i er kommandoen for å se hvilket nummer din grafikkadapter er. når jeg skriver den står det bare ATI video adapter not found (jeg bruker Flashrom) Endret 10. november 2006 av Hagr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå