Snublefot Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Det som er inni der er rart nok for meg. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 jeg har funnet masse cd`r der inne... pleier alltid å ligge noen der.. er veldig kjekt på lan og slikt da, finner alltid en xp cd og lignende der... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg fant en stor flaske Tullamore Dew (Whiskey) der. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Pleier som oftest bare å være styggjævlig mye støv der, men etter tg fant jeg igjen ei halv brødskive inni der. Grunnen var vel at jeg skulle teste suge evnen på delta viften, og den holdt brødskiva der, helt til den mystisk ble borte Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 fant en gang 3 defekte vifter i kabinettet... Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 fant en gang 3 defekte vifter i kabinettet... 7081999[/snapback] Det glemte jeg. Jeg fant en 120mm vifte som ikke gikk rundt når jeg var på zargate (lan på 350++ pers). Da var det stakkaren mr. psu som måtte streve. Stakkar liten Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Fant en ostepop under kabinettet mitt en gang (Har et sånn kabinett med bein). Tror den må være flere måneder gammel. Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Øl er det eneste jeg har funnet som ikke ska være der PC-en stinker ennå :!: Endret 18. oktober 2006 av egil88 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Skrudde opp en gammel PC i dag og fant en CD med Ubuntu på, liggende inni der Samt en diskett med Commander Keen IV på. Skjønner ikke hvorfor det ligger løst... Ja ja, moro lell. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Eneste jeg har funnet er masse støv, samt en skrutrekker jeg glemte da jeg skulle åpne for å se hvor mye støv som hadde samlet seg der... Lenke til kommentar
Ninien Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg fant nok støv til å lage en giga hybelkanin etter TG. Den veide en halv kilo, og fikk navnet Bengt Kåre. Mamma kastet ham Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Har en varitor-ring\plombering i kabinettet, ligger på bunnen. Sist jeg hadde oppe dataen, kunne jeg ikke se den der da. Håper ikke jeg har mista den. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Skulle hjelpe en fyr med å oppgradere en gang, og fant en femmer med hasj inni kabinettet. "Å er det der jeg gjemte den?", var alt han reagerte med... Lenke til kommentar
sindreij Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg skulle hjelpe noen med en PC som ikke funket en gang. Det viste seg at en mus hadde laget et hus oppå cd-rommen. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg fant en masse fjær og fuglemøkk rundt pcen engang fant aldri fuglen Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Fant en kondom ved maskina etter 36 timers spilling, kanskje jeg hadde hatt sex uten å vite det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Fant igjen FarCry spillet mitt som jeg hadde anklaget nesten hver eneste levende person rundt meg for og ha stjålet under kabinettet mitt i dag! Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Går vel på døde insekter, skruer som du aldri skjønte hvor ble av når du monterte noe nytt eller gammelt godteri.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå