Erroneous Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 heh, jeg banner og skriker men rører ikke utstyret. Tror det hadde vært for tungt å svelge hvis jeg hadde ødelagt noe dyrt bare på grunn av sinne. Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Skal notere meg at jeg bør sjekke hvordan utstyret til folk ser ut hjemme før jeg lar de spille noe som helst som kan fremkalle aggresjon her. Selv er jeg temmelig rolig, har ikke ødelagt noe, men et dunk i pulten hender. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Vet om en studiotekniker i Drammen som i raseri over maskincrash under inspilling for n'te gang heiv hele driten ut av vinduet fra 2. etasje. I det han slapp sin kostbare 21" CRT-monitor (det var dyrt i 1998...) tenkte han "hei, jeg kan jo spare skjermen!!", men da var det for sent. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Selv er jeg temmelig rolig, har ikke ødelagt noe, men et dunk i pulten hender. 7085839[/snapback] Samme her. Kan og hende jeg hvisker "faen" til meg selv i blandt, også. Endret 16. oktober 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Vel, i mitt raseri over diverse tap i PES, FM og Fifa har jeg ødelagt, 2 kontrollere, 1 stk tastatur, 1 stk mus. Det hele toppet seg forrige uke da jeg tok en glassbolle å slo den i pc skjermen og knuste, resultat: Stygt kutt på fingeren og småknust skjermglass...Trenger jeg hjelp? Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Så holder meg til å knytte neven og knurre, eller slå til låret mitt. 7072388[/snapback] God ide. Folk ville tro jeg var gal hvis jeg plutselig slo til laptopen min på bussen og ropt: "Faen ta deg jævla hore! Nå skal du faen meg headshotes og brenne i helvete!" Blir ofte litt irritert etter en dårlig runde i StepMania, men et sted går grensen, og det gjelder spesielt på busser. Endret 18. oktober 2006 av ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå