Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Klarer å kontrollere sinnet mitt litt, jeg. Husker det med Need for Speed og det løpet med 7 runder, ja, og hvor typisk det var å kræsje i en av de siste svingene i siste runde og bli forbikjørt og tape. Men jeg sitter somregel bare å banner for meg sjøl og lignende. Knuser ikke dyrt utstyr . Kræsja også mopeden min på Torsdag i 40 km/h i panseret på en bil med tilsvarende fart. Klarte å kontrollere sinnet mitt da og, selv om det var min feil . 7075069[/snapback] Liker slik jordnærhet ... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg husker et av de vanskeligste løpene på Need for Speed Underground 1. 7 runder, vanskeligste banen. Jeg spilte på hard, og etter tre timer så seieren sikker ut. Så kræsjet jeg i siste sving, og tapte. Jeg knuste faktisk tastaturet. 7072406[/snapback] Been there, done that Man kan si at det var irriterende ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Så holder meg til å knytte neven og knurre, eller slå til låret mitt. 7072388[/snapback] Samme her.. Men eneste spillet jeg blir skikkelig sint når jeg spiller er Elasto Mania:O Er så bittert å ikke komme videre! Stuck på lvl 49:/ Lenke til kommentar
kremt Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Samme her.. Men eneste spillet jeg blir skikkelig sint når jeg spiller er Elasto Mania:O Er så bittert å ikke komme videre! Stuck på lvl 49:/ 7075779[/snapback] Moro spill egentlig Og så er det jo så mange ekstrabaner du kan laste ned også, jeg har flere tusen liggende av dem, men kvaliteten på mange av banene er heller dårlig da Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Har en kompis som ødela en ganske ny pc da windows klikket, pcen restartet hver gang han skrudde på maskina. Han reiv ut delene inne i pcen å begynte å kaste dem rundt, det eneste som ble spart var viftene, resten gikk i søpla. Restene av strømforsyninga henger i toppen av et tre. Pcen kostet rundt 10 000,-. Burde kanskje nevne at han har AD HD . Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 En venn av meg spiller WoW og han er nærme å knuse hele tastaturet bare det er 3000 igjen å vente på å logge inn... Når det var 10000 Ble jeg egentlig litt redd for han Jeg har blitt litt sur på min laptop... Den har et sår som er veldig irriterende... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Har en kompis som ødela en ganske ny pc da windows klikket, pcen restartet hver gang han skrudde på maskina. Han reiv ut delene inne i pcen å begynte å kaste dem rundt, det eneste som ble spart var viftene, resten gikk i søpla. Restene av strømforsyninga henger i toppen av et tre. Pcen kostet rundt 10 000,-. Burde kanskje nevne at han har AD HD . 7075907[/snapback] Produsentene av medisiner gråter av glede Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Klarer som regel å kontrollere meg. Verste jeg har gjort er å slått av hovedbryteren til pc`n. 7075178[/snapback] Har skjedd nå sånt hos meg. . slå av hovedbryter, eller . dra ut hovedstrømkabelen Har noen ganger blitt irritert når jeg har spilt på laptopen. Endt med at jeg har holdt inn power-knappen til den har slått seg av, eller tatt ut batteriet mens den har vært på. Ellers har det kommet noen irriterende skader på laptopen, men det har ingenting med sinne å gjøre. Endret 15. oktober 2006 av ;P Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Har en kompis som ødela en ganske ny pc da windows klikket, pcen restartet hver gang han skrudde på maskina. Han reiv ut delene inne i pcen å begynte å kaste dem rundt, det eneste som ble spart var viftene, resten gikk i søpla. Restene av strømforsyninga henger i toppen av et tre. Pcen kostet rundt 10 000,-. Burde kanskje nevne at han har AD HD . 7075907[/snapback] Produsentene av medisiner gråter av glede 7076106[/snapback] Det er stygt sagt. Jeg liker det. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Mista null tasten på numpaden eller hva den heter.. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 har ikke ødlagt noe skikkeli, men har jo løsna noen taster og slått løs ballen på en sånn gammel ball mus Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Er det ikke ganske idiotisk å slå hardwaren sin, uansett grunn? Har noen venner som slår i bord/tastatur daglig, men jeg kan ikke si at det virker som intelligent atferd. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 aldri i hele mitt liv nei, men spiller ikke aktivt da heller. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 En sjelden gang, når jeg blir så til de grader spawnrapa og hora på BF2, er det mulig at jeg kan driste meg til å dælje til pulten, noe som forsåvidt er en litt risikabel affære da pultplata er av glass. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 har murvegg som får gjennomgå jeg eller, tror det går mer ut over meg enn murveggen... hvis jeg finner på å slå i tastaturet, så ødelegger jeg ikke bare tastaturet, men også pc-bordet og muligens glass-plata skjermen står på + skjermen, dette er saker (skjermen, 12k. bord, 2-3k) så jeg tar ut min frustrasjon på veggen min Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Er det noen som IKKE har trykket på den rød spenningsknappen bak på pcen noen gang? Dette må ha vært den mest geniale oppfinnelsen for produsenter av hardware, ettersom de fikk doblet salget av strømforsyninger og til en viss grad hovedkort. Endret 16. oktober 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Reached Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har ikke gjort det Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Er det noen som IKKE har trykket på den rød spenningsknappen bak på pcen noen gang? Dette må ha vært den mest geniale oppfinnelsen for produsenter av hardware, ettersom de fikk doblet salget av strømforsyninger og til en viss grad hovedkort. 7081190[/snapback] Nå er det strengt tatt stort sett skyvebrytere, og ikke trykknapper som stort sett sitter der. Og nei, jeg har aldri helt følt behovet. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Er det noen som IKKE har trykket på den rød spenningsknappen bak på pcen noen gang? Dette må ha vært den mest geniale oppfinnelsen for produsenter av hardware, ettersom de fikk doblet salget av strømforsyninger og til en viss grad hovedkort. 7081190[/snapback] Hehe, slik vi bruker å gjøre på skole-pc`er Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Er det noen som IKKE har trykket på den rød spenningsknappen bak på pcen noen gang? Dette må ha vært den mest geniale oppfinnelsen for produsenter av hardware, ettersom de fikk doblet salget av strømforsyninger og til en viss grad hovedkort. 7081190[/snapback] Nå er det strengt tatt stort sett skyvebrytere, og ikke trykknapper som stort sett sitter der. Og nei, jeg har aldri helt følt behovet. 7081428[/snapback] Jeg og pappa har ikke spenningsbrytere. Hehe, slik vi bruker å gjøre på skole-pc`er 7082770[/snapback] Husker i 10'ende da vi skulle bære noen gamle pc'r. Articfare fikk tak i et par gamle RAM-brikker, mens jeg satt bryterene over på 110V. Det var ikke lett å forklare for store noobs, som ikke vet hva som skjer hvis pc'n får dobbel så høy spenning enn det den er beregnet for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå