Fruktkake Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Har dere noen gang ødelagt noe på grunn av at dere har for eks. Dødd i CS, Blitt Ganka i WoW, Mora di har mast, Søstera di har sølt syltetøy på pulten din etc. Her har skjermen fått gjennomgå noen kraftige slag pga Horde i World Of Warcraft og cheatere i CS. Musa mi fikk gjennomgå på et lan hvor den faktisk fikk så rundjuling at den delte seg i to og ledningen slet av. (Av samme grunn nettopp World of Warcraft) Noen med samme Psykiske problemer og lidelser? 7072369[/snapback] Du har visst kommet deg opp i en vanskelig situasjon. /pvp. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Da jeg var liten kasta en kompis av meg, N64-kontrollen i gulvet da han tapte i Donkey Kong 64. Den ble litt føkked. Sånn ellers er det mest låret mitt eller bakhodene til kompisene mine som får gjennomgå. Lenke til kommentar
Lamakar Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Har dere noen gang ødelagt noe på grunn av at dere har for eks. Dødd i CS, Blitt Ganka i WoW, Mora di har mast, Søstera di har sølt syltetøy på pulten din etc. Her har skjermen fått gjennomgå noen kraftige slag pga Horde i World Of Warcraft og cheatere i CS. Musa mi fikk gjennomgå på et lan hvor den faktisk fikk så rundjuling at den delte seg i to og ledningen slet av. (Av samme grunn nettopp World of Warcraft) Noen med samme Psykiske problemer og lidelser? 7072369[/snapback] Du har visst kommet deg opp i en vanskelig situasjon. /pvp. 7072639[/snapback] Joda, Greit med pvp så lenge man ikke dør : - p Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Tastatur og mus stort sett, men har blitt så forbanna på en harddisk med problemer at jeg skrudde av maskina, tok ut harddisken, brakk den opp, stappa en kinaputt inni og sprengte den. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 har gått en del tastaturer her ja, CS/Windows er mye skyld i det Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) jeg tapte i et eller annet spill uten autosave og så jeg slo alt jeg kunne i tastaturet.... knakk flere taster, ødela plastikken i tastaturet og reiv halvveis ned skrivebordet... alt med et jævli slag jeg husker hvor sint jeg var da Tastatur og mus stort sett, men har blitt så forbanna på en harddisk med problemer at jeg skrudde av maskina, tok ut harddisken, brakk den opp, stappa en kinaputt inni og sprengte den. haha beste jeg noengang har hørt... vihar alle noe å lære av deg Endret 15. oktober 2006 av Hagr Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Det nermeste jeghar kommet med å ødelegge pc er å gi sjermen et lite dytt på siden da den hang seg opp. Men som sagt klikker ikke pga data. Eller nei når jeg tenker meg om så ble jeg fly forbanna på min gameboy color da jeg døde i super mario på en boss så slang den i gulvet. Endret 15. oktober 2006 av DNA Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Need for speed hot pursuit 2 = 3 playstation-kontrollerer, hull i sofaen, mange stygge ord. Aldri ødelagt noe på pcen. Jeg slår ikke tastaturet eller musa mi pga det blir for kostbart. Men jeg har spent til pcen et par ganger når den klikker og slår seg vrang. :!: Endret 15. oktober 2006 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Reached Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Blir så jævlig sure når mobs resister spellsa til magen min så jeg dør. Pleier som regel å slå i pc bordet eller knytte neven. Men jeg har faktisk aldri ødelagt tastatur eller mus. Men jeg har fått veldig lyst til det Lenke til kommentar
Amfetamin Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Knekte tastaturet mitt når jeg tapte i CS. Brukte kneet mitt. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Her er det mange potensielle kunder for nærmeste psykolog.... For all del folkens, ikke noe galt i å slippe ut sinnet sitt, men..... Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Har gått en del mus og tastatur gjennom åra etter å ha spillt CS, men etter at jeg knuste skjermen min med øks trappa jeg ned spillinga og er nå helt CS-fri, Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Her er det mange potensielle kunder for nærmeste psykolog.... For all del folkens, ikke noe galt i å slippe ut sinnet sitt, men..... 7074492[/snapback] DU har rett, billigere å slå til en psykolog. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Har gått en del mus og tastatur gjennom åra etter å ha spillt CS, men etter at jeg knuste skjermen min med øks trappa jeg ned spillinga og er nå helt CS-fri, 7074496[/snapback] Enkelte mennesker burde ikke få lov til å ha øks. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Har aldri ødelagt noe på pc'en jeg.. Pleier å gå ut på gata og skalle ned den første jeg ser! Sinne bare roter til hodet mitt.. Bedre å være sint når du trenger det en ikke sier jeg Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Klarer å kontrollere sinnet mitt litt, jeg. Husker det med Need for Speed og det løpet med 7 runder, ja, og hvor typisk det var å kræsje i en av de siste svingene i siste runde og bli forbikjørt og tape. Men jeg sitter somregel bare å banner for meg sjøl og lignende. Knuser ikke dyrt utstyr . Kræsja også mopeden min på Torsdag i 40 km/h i panseret på en bil med tilsvarende fart. Klarte å kontrollere sinnet mitt da og, selv om det var min feil . Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Er jo berre teit å ødlegge utstyret... Lar meg ikkje hisse så jævlig opp om eg får motgang. Den einaste tingen eg slår til er skjermen min, og den MÅ eg slå til pga. at den plutseleg finner ut at den skal bli til ei fin horisontal stripe. (Eldgammal crt) Det er forferdelig frustrerande om eg driv på med noke viktig Men så får eg jo ei unskyldning for å gi den eit kakk då... :!: Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Klarer som regel å kontrollere meg. Verste jeg har gjort er å slått av hovedbryteren til pc`n. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Har gått en del mus og tastatur gjennom åra etter å ha spillt CS, men etter at jeg knuste skjermen min med øks trappa jeg ned spillinga og er nå helt CS-fri, 7074496[/snapback] Det var godt du så lyset før det var for sent :!: Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Bruker ikke å bli spesielt sint. Men engang på min gamle laptop da jeg spilte cs ble alt laggete og seint, ble lei tok fingrene ved F1-F4 knappene og rev av alle taster nedover. Senere måtte jeg fixe dette som tok sinnsykt lang tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå