Gå til innhold

Ødeleggelse av Maskinvare På grunn av sinne.

Lamakar

Anbefalte innlegg

Har dere noen gang ødelagt noe på grunn av at dere har for eks. Dødd i CS, Blitt Ganka i WoW, Mora di har mast, Søstera di har sølt syltetøy på pulten din etc.

Her har skjermen fått gjennomgå noen kraftige slag pga Horde i World Of Warcraft og cheatere i CS. Musa mi fikk gjennomgå på et lan hvor den faktisk fikk så rundjuling at den delte seg i to og ledningen slet av. (Av samme grunn nettopp World of Warcraft)

Noen med samme Psykiske problemer og lidelser?

Endret av Lamakar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda. Hadde du startet med denne tråden først, isteden for den første, så hadde jeg vell ikke sagt stort.

Men når du starter en så uinterissant tråd, så virker du bare useriøs. Men prøv å være litt mer seriøs, og ikke start flere tråder etter hverandre på en gang. Bare sier det pga moderatorene.

Lenke til kommentar
Joda. Hadde du startet med denne tråden først, isteden for den første, så hadde jeg vell ikke sagt stort.

Men når du starter en så uinterissant tråd, så virker du bare useriøs. Men prøv å være litt mer seriøs, og ikke start flere tråder etter hverandre på en gang. Bare sier det pga moderatorene.

7072394[/snapback]

Men jeg er seriøs : ) bare på en litt annerledes måte, kan ikke noe for at jeg er litt rar.

Lenke til kommentar

Jeg husker et av de vanskeligste løpene på Need for Speed Underground 1. 7 runder, vanskeligste banen.

Jeg spilte på hard, og etter tre timer så seieren sikker ut. Så kræsjet jeg i siste sving, og tapte.

Jeg knuste faktisk tastaturet.

Endret av Marley
Lenke til kommentar
Jeg husker et av de vanskeligste løpene på Need for Speed Underground 1. 7 runder, vanskeligste banen.

Jeg spilte på hardt, og etter tre timer så seieren sikker ut. Så kræsjet jeg i siste sving, og tapte.

Jeg knuste faktisk tastaturet.

7072406[/snapback]

Lol jeg er vandt til føelsen, Verdt og knuse no.

Pleide og kaste Xbox kontrollen i TVn når jeg døde på et Cowboyspill.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke Num pads ;)

Ja her har du Bevis

7072385[/snapback]

Tastatur fra en IBM Aptiva?? Oohh, the flashback is killing me :ph34r:

7072438[/snapback]

Haha, Ordentlig kvalitet ja ;) Funker i hvertfall bare som våpen eller hammer.

Hadde en vill mann med øks kommet inn på rommet ville det nok vært tastaturet jeg hadde tatt opp og prioritert først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...