BrukerSlettet Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Sitter å har et veldig irriterende problem. På hvert eneste av online-spillene jeg prøver å spille får jeg "connection problems". Jeg har kjørt samme spillene på en laptop jeg har, der det fungerte, men får altså ikke til å spille på den andre pcen. Jeg har deaktivert brannmur. Iallefall de to jeg vet om (Windows Brannmuren og Zone-Alarm) Noen som vet hva problemet er? Finnes det forresten et slags feilsøkings program som finner ut hvor det skjærer seg? Får feilmld i P2P programmer også, som sier at det er en Brannmur/NAT-feil. Men er vel ikke NAT feil, siden andre pcer fungerer helt fint? Da sitter vi igjen med brannmur. Jeg vet ikke om noen som helst brannmurer som er oppe å går. Har lukket det meste som går an å lukke. Hvis noen som har hatt samme problem eller vet hva jeg bør gjøre, sleng det inn her. Takk.. Endret 15. oktober 2006 av jolleguten Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hvilket OS / Brannmur? Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Windows XP Pro / Zone Alarm Brannmur. Men den har jeg slettet, så står nå uten brannmur såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Gå inn på kontrollpanelet og sjekk om windowsbrannmuren er aktivert. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Den har vært av siden dag 1. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Kan det forresten ha noe med tildeling av for eksempel IP addresse? Dette skjedde en stund etter at jeg fikk IP-telefon, men har ikke spilt på en stund, så vet ikke helt om det er det som utløste problemene. Kanskje telefonen har "tatt over" IPen min? Endret 15. oktober 2006 av jolleguten Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hvis du har koblet modem - voipadapter - pc så er trolig problemet brannmur i adapteret. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Hvordan kan det være det når laptoppen fungerer da!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå