VolcomStone Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Hei ! Holder på med en liten mod hjemme. Lurer derfor om det er mulig å få tak i runde plexiglass rør ? Størrelser og lengder kan jeg sjekke selv Mvh , Erlend Endret 14. oktober 2006 av VolcomStone Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Det får du tak i hos glassmestern, det er kanskej ikke så billig men jeg vet ikke om noen andre plasser Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Det får du tak i hos glassmestern, det er kanskej ikke så billig men jeg vet ikke om noen andre plasser 7072459[/snapback] Ok. Glassmesteren neste Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Har en nettside hvor du kan få tak i ALT av plexi-greier (rør, plater, diverse figurer osv.), men er borte nå, så kan finne den igjen i kveld Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Har en nettside hvor du kan få tak i ALT av plexi-greier (rør, plater, diverse figurer osv.), men er borte nå, så kan finne den igjen i kveld 7074001[/snapback] Tusen hjertelig takk Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Har en nettside hvor du kan få tak i ALT av plexi-greier (rør, plater, diverse figurer osv.), men er borte nå, så kan finne den igjen i kveld 7074001[/snapback] Gleder meg til å se denne siden. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hvis jeg tar riktig på hva du er ute etter, så ser du det her ? Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Hvis jeg tar riktig på hva du er ute etter, så ser du det her? 7075676[/snapback] Det var det vettu , bare i klar "farge". Finner jeg ikke noe annet i Norge bestiller jeg sikkert derifra. Har du du erfaringer med butikken ? Tusen takk Mvh, Erlend Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Har ingen erfaring, fikk linken av en på forumet, og han hadde visst handlet der og hadde gode erfaringer med de. Det er en stund siden, men de har nok ikke forandret seg så mye Post resultater her da, av moden din og erfaringen din med de hvis du bestiller derfra Lenke til kommentar
nilsjohanole Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 www.plastkompaniet.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå