goliatmo Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 jeg veit ikke hvor mange som er der, men pcn vil iallefall ikke skru seg på.... Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Akkurat nå har jeg 2 insekter inni kabinnettet. Et dødt som satt fast i en teipbit... ..og et levende som jeg så for 5 min. siden, krypende rundt inni kabinnettet. xD Edit: Der fløy det levende ut et viftehull (5mm griller) der det ikke var noen vifte. Smtidig oppdaga jeg 2 døde til. Oppsumering: Har 3 døde insekter Hadde 1 levende Bilder av det levende insektet (litt uskarpt): Endret 21. oktober 2006 av ;P Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Får et par fluer inni av og til, de kommer vel p.g.a lyset fra katodene. Det rareste jeg har vært borti, var når jeg tok ut hovedkortet av den første PC'en til fattern, for der ble jeg møtt av denne kar'n! Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Får et par fluer inni av og til, de kommer vel p.g.a lyset fra katodene. 7123006[/snapback] Ja, har hatt noen gjester som følge av det grønne neonlyset bak pc'n. De blå katodene på bunnen har de ikke særlig interresse for. Er det noe sånt at insekter liker grønt lys bedre? Det rareste jeg har vært borti, var når jeg tok ut hovedkortet av den første PC'en til fattern, for der ble jeg møtt av denne kar'n! Det er sånne Lamakar har i kabinnettet sitt. De har flydd inn igjennom et åpent viftehull bak, og prøvd å fly ut igjennom vifta foran! :!: Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg har ingen insekter, men hvis du blpser inn i kabinettet, kommer du ikke til å se en ting i rommet på timesvis. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg har bare masse hybelkaniner i mitt kabinett. HURRAY Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg tok netopp en sjekk og fant ingen, er jeg "unormal"? Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Aldri sjekka, men håper da ikke jeg har noen :!: Får sjekke det ut. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Lurer på hvordan det ser ut inni pc'n der borte hos Vegard_ og Hippie-Erlend. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå