Gå til innhold

Hvor mange innsekter har dere i kabinettet?

Lamakar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
La oss håpe jeg har ingen insekter i kabinettet, med tanke på at jeg har laptop

7072233[/snapback]

Om du er så heldig at du har diskettstasjon, så bør du prøve å putte en mynt inn i den.

Jeg hadde et par kroner liggende løst i laptopveska av en eller annen grunn, plutselig var det ei krone mindre der, og det skrangla så rart i laptopen, men jeg tenkte ikke noe videre over det.

Plutselig en dag på skolen sa det pang, og det begynte å velte røyk som luktet sprengt elektrolyttkondensator ut av viftegrillen bak :)

Lenke til kommentar
Jeg syns det er teit å style kabinetter. Total waste of money. Har man gjennomsiktig kabinett er det logisk at det kan komme innsekter inn dit.

Og nei, jeg har ikke innsekter inni kabinettet mitt.

7075873[/snapback]

Styling av kabinetter er vel som all annen styling?

Har ingen nytte og style biler heller, annet enn at de ser kule ut.

Jeg ser heller ikke helt hva styling har med antall innsekter i kabinettet og gjøre, er vel like sansynlig at det kommer innsekter inn vis kabinettet er svart (som mitt) eller om det er laget av glass. Trodde vel det som lokket innsekter inn i en datamaskin var lysene, varmen og de elektriske ladningene

Men dette er jo selvfølgelig min mening

Lenke til kommentar
Jeg syns det er teit å style kabinetter. Total waste of money. Har man gjennomsiktig kabinett er det logisk at det kan komme innsekter inn dit.

Og nei, jeg har ikke innsekter inni kabinettet mitt.

7075873[/snapback]

Kommer jo ann på prioriteringer da, og hva man liker å holde på med!

Jeg har forresten ingen insekter i mitt kabinett :)

Lenke til kommentar

Hei, har så klart ingen insekter i kassa, det godtar jeg ikke.

Men en venn av meg som var hos meg på et lan jeg hadde fikk noe trøbbel med pc en, så vi opna opp kabinette for å ta en titt..da oppdaget vi at det lå kanskje 20-30 døde mygger, langbein og andre kryp i bånn av kassa.. det var jo helt sykt, regne kirkegåreden :dontgetit:

Tror det kom av at han hadde kabinettet rett ved vinduet og hadde masse katoder, og andre lys i pc en..

Lenke til kommentar
Ok. Nå bør dere komme opp med en ordentlig, kreativ tråd, isteden for disse rare, merkelige og ensformige trådene. Denne tråden er det null poeng med, altså. Hvem bryr seg om hvor mange insekter man har i ett datakabinett? Det der er rett og slett ren kjedetråd.

7072273[/snapback]

Ikke se for alvorlig på Lamakar. Han har bare forferdelig lite å gjøre på fritida. :p

7072292[/snapback]

Word!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...