Gå til innhold

Hvor mange innsekter har dere i kabinettet?

Lamakar

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om det er vanlig med opp til 8 døde innsekter i et gjennomsiktig acryl kabinett. Jeg har atm mange innsekter. Trur det er 5 stk eller no. Grunnen til at de dør er at de er så "smarte" at de faktiskt prøver og komme seg ut av vifta imens datan er skrudd på og kjøler for fullt.

Hvor mange innsekter har du? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok. Nå bør dere komme opp med en ordentlig, kreativ tråd, isteden for disse rare, merkelige og ensformige trådene. Denne tråden er det null poeng med, altså. Hvem bryr seg om hvor mange insekter man har i ett datakabinett? Det der er rett og slett ren kjedetråd.

Lenke til kommentar
Ok. Nå bør dere komme opp med en ordentlig, kreativ tråd, isteden for disse rare, merkelige og ensformige trådene. Denne tråden er det null poeng med, altså. Hvem bryr seg om hvor mange insekter man har i ett datakabinett? Det der er rett og slett ren kjedetråd.

7072273[/snapback]

Ikke se for alvorlig på Lamakar. Han har bare forferdelig lite å gjøre på fritida. :p

Lenke til kommentar
Axes, du må lære deg og godta verdenen.

7072310[/snapback]

Du må lære deg å ikke bry andre med noe så lite og stusslig, det er ikke noe å diskutere.

7072342[/snapback]

Vel, mennesker har skapt en diskusjon ut av emnet så hvor har du ditt poeng. Ser ut som at noen like og diskutere det?

Lenke til kommentar

Eller å opprette diskusjoner som har litt mening og ikke er data/media relatert? RPP, SO, Babethread og andre litt mer seriøese tråder er greie, men syns dette blir for dumt. Men dere behøver ikke å bry dere, skal ikke si noe jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...