Lamakar Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg lurte på om det er vanlig med opp til 8 døde innsekter i et gjennomsiktig acryl kabinett. Jeg har atm mange innsekter. Trur det er 5 stk eller no. Grunnen til at de dør er at de er så "smarte" at de faktiskt prøver og komme seg ut av vifta imens datan er skrudd på og kjøler for fullt. Hvor mange innsekter har du? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 La oss håpe jeg har ingen insekter i kabinettet, med tanke på at jeg har laptop Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Ok. Weird. Innsekter i kabinett? Nå har jeg hørt det meste som går an å høre tror jeg. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Ved siste sjekk så hadde jeg null insekter, men opptil flere hybelkaniner... Lenke til kommentar
Lamakar Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Så det er ikke normalt? Tårnet mitt står ved vinduet så kanskje det har noe med saken og gjøre. Men for og si det sånn, Vifta mi må gjøre vondt. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Null insekter i kabinettet her ihvertfall, kan jo ha noe med at det står uten sidedør, når jeg har den på flytter det bare inn hybelkaniner og ikke insekter, de holder seg til utelampa Lenke til kommentar
Axes Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Ok. Nå bør dere komme opp med en ordentlig, kreativ tråd, isteden for disse rare, merkelige og ensformige trådene. Denne tråden er det null poeng med, altså. Hvem bryr seg om hvor mange insekter man har i ett datakabinett? Det der er rett og slett ren kjedetråd. Lenke til kommentar
Lamakar Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Har store hull i kabinettet mitt jeg og, tomme vifte åpninger. Men er ikke lett for insektene og komme seg ut når de velger døds veien. (Vifta o_O) Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Ok. Nå bør dere komme opp med en ordentlig, kreativ tråd, isteden for disse rare, merkelige og ensformige trådene. Denne tråden er det null poeng med, altså. Hvem bryr seg om hvor mange insekter man har i ett datakabinett? Det der er rett og slett ren kjedetråd. 7072273[/snapback] Ikke se for alvorlig på Lamakar. Han har bare forferdelig lite å gjøre på fritida. Lenke til kommentar
Lamakar Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Axes, du må lære deg og godta verdenen. Lenke til kommentar
Lamakar Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 __HAKKE INSEKTER__ 7072320[/snapback] sikker på at du ikek gjemmer noen? Lenke til kommentar
Axes Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Axes, du må lære deg og godta verdenen. 7072310[/snapback] Du må lære deg å ikke bry andre med noe så lite og stusslig, det er ikke noe å diskutere. Lenke til kommentar
Lamakar Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Axes, du må lære deg og godta verdenen. 7072310[/snapback] Du må lære deg å ikke bry andre med noe så lite og stusslig, det er ikke noe å diskutere. 7072342[/snapback] Vel, mennesker har skapt en diskusjon ut av emnet så hvor har du ditt poeng. Ser ut som at noen like og diskutere det? Lenke til kommentar
Axes Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Det er det som er problemet. Vi sitter til slutt og bare diskuterer pisspreik. Forumet skal ikke være fyllt opp av stusselige, uinterisserte diskusjoner. Heller ett ordentlig tema, som det faktisk kan diskuteres vett av. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Meninga med OT-baren er å ha stusselige og uinterresange diskusjoner. Yo! Fortsatt ikke, insekter på meg, yea. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Eller å opprette diskusjoner som har litt mening og ikke er data/media relatert? RPP, SO, Babethread og andre litt mer seriøese tråder er greie, men syns dette blir for dumt. Men dere behøver ikke å bry dere, skal ikke si noe jeg. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Du må lære deg å ikke bry andre med noe så lite og stusslig, det er ikke noe å diskutere. 7072342[/snapback] Er du redd for at forumet skal bli fullt eller? Tror du ikke moderatorene har sett posten, og at de syns det er greit? O_o Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Er fullt av bugs i Windows, hvis det teller Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Ser ingen, men hvem vet hva som skjuler seg under alt støvet - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå