Met_Fredrik Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Har javascript muligheten til dette? Scriptet skal da se etter om f.eks calc.exe kjører, hvis den kjører last siden, hvis ikke gi error. Noen som vet om dette er mulig i javascript? Hvis ikke, kanskje php? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Det er i hvertfall ikke mulig i PHP, da dette kjører på serveren... Mulig du får det til med noe ikke-standard JS og sånn, men med tanke på at JS kjører i nettleser og ikke på hele maskinen har jeg mine tvil.. Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Dette kan du bare glemme å få til med JS eller PHP. En måte du kanskje KAN gjøre det på er ActiveX. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 ActiveX er kun for IE. Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg er klar over det, og jeg aner ikke hordan det gjøres med AX - men Met_Fredrik må nesten svare for seg om dette må være browserkompatibelt - høres ut som noe for en liten brukergruppe - dvs IE. Lenke til kommentar
Met_Fredrik Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg er klar over det, og jeg aner ikke hordan det gjøres med AX - men Met_Fredrik må nesten svare for seg om dette må være browserkompatibelt - høres ut som noe for en liten brukergruppe - dvs IE. 7143766[/snapback] Det må være kompatibelt med IE noe med meste er, noe annet utover det er ikke krevd. Men problemet er at det ikke kan være noe som blockes av IE som standard.. I.o.m at den skal sjekke om en annen active x er godtatt dvs. kjører i minne før den skal aktiveres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå