evgeny Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Ny ADSL leverandør som leverer adsl i områder hvor ingen andre leverandører leverer. Sjekk her: http://www.firstmile.no Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Quote: evgeny skrev (2002-11-05 19:13):Ny ADSL leverandør som leverer adsl i områder hvor ingen andre leverandører leverer. Sjekk her: http://www.firstmile.no Detta har vært posta før. Se på hardware sitt forum under internett... men har vel ikke vært posta her i news, så... men masse prat iallefall der... firstmile ansatte skriver også der Lenke til kommentar
hce Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Quote: evgeny skrev (2002-11-05 19:13):Ny ADSL leverandør som leverer adsl i områder hvor ingen andre leverandører leverer. Sjekk her: http://www.firstmile.no Litt interressante priser... Tror jeg ville spurt og gravd ganske mye om hva slags backbone de har før jeg bestilte derfra. Noe som sier meg at for den prisen så skal man vanskelig kunne ha et godt fiber backbone. Det hjelper ikke med 10Mbit i veggen hvis du må dele en 155Mbit ATM linje med 1000 andre... Lenke til kommentar
Prog_Kick Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Tror ikke du skal bekymre deg for det..hvis du hadde lest litt rundt så hadde du funnet ut at firstmile.no er en del av Zyxel (et av verdensstørste produsent/leverandør av nettverk/bredbånds utstyr) :smile: Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Likte firstmile jeg, har gått rundt på forskjellige sider som tilbyr ADSL, og alle har proppet sidene fulle med så mye dritt at det er umulig og finne fram. Men her fikk jeg vite det jeg trengte. Holder på og regge folk i Åsgårdstrand for tiden. Mangler rundt 10 personer, så er det i boks Skal ha 2048kbit linje, gleder meg! Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 6. november 2002 Forfatter Del Skrevet 6. november 2002 Noen fra Ski? Meld dere på!!!!! Må ha ADSL har bestilt 1Mbit adsl linja. Jeg bor på Tandbergåsen. Meld dere på dere som bot her i området. Lenke til kommentar
[E.T]SomEThinG Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 ESJ!!! Nå angrer jeg på at vi bestillte adsl fra stjelehor i 1 år... For firstmile var jo grisebillig da! og proffe hastigheter og linjer.. ESJ, ESJ og DOBBELTESJ!!! Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 For tiden har jeg Telen *host*kremt* stjelehor ISDN, er det noen problemer og skulle bytte til ADSL fra en annen leverandør? Eller er det bare og si opp abbonemanget? Lenke til kommentar
Arachnid Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 ahh!! perfekt! evgeny, jeg bor i ski, eller rett ved grensa ved falken.. nå blir det 5 mbit linje ! Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 12. november 2002 Forfatter Del Skrevet 12. november 2002 hmm Arachnid du bor helt på andre siden av Ski. Det hjelper oss ikke så mye siden vi er koblet til forskjellige sentraler :smile: Lenke til kommentar
twarr Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Jeg har 19 stykker nå!! VDSL 10 MBIT HERE I COME!!! Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Quote: Den 2002-11-06 11:09, skrev |Cipher|:Likte firstmile jeg, har gått rundt på forskjellige sider som tilbyr ADSL, og alle har proppet sidene fulle med så mye dritt at det er umulig og finne fram. Men her fikk jeg vite det jeg trengte. Holder på og regge folk i Åsgårdstrand for tiden. Mangler rundt 10 personer, så er det i boks Skal ha 2048kbit linje, gleder meg! hmm, fra åsgårdstrand ? me2.. btw, hvis 20 stk har regga seg, hvor lang tid sånn ca tar det før de bygger ut ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå