Gå til innhold

Ny ADSL leverandør

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

evgeny skrev (2002-11-05 19:13):

Ny ADSL leverandør som leverer adsl i områder hvor ingen andre leverandører leverer. Sjekk her:

Litt interressante priser... Tror jeg ville spurt og gravd ganske mye om hva slags backbone de har før jeg bestilte derfra. Noe som sier meg at for den prisen så skal man vanskelig kunne ha et godt fiber backbone.

Det hjelper ikke med 10Mbit i veggen hvis du må dele en 155Mbit ATM linje med 1000 andre...

Lenke til kommentar

Likte firstmile jeg, har gått rundt på forskjellige sider som tilbyr ADSL, og alle har proppet sidene fulle med så mye dritt at det er umulig og finne fram. Men her fikk jeg vite det jeg trengte. Holder på og regge folk i Åsgårdstrand for tiden. Mangler rundt 10 personer, så er det i boks :grin:

Skal ha 2048kbit linje, gleder meg!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-06 11:09, skrev |Cipher|:

Likte firstmile jeg, har gått rundt på forskjellige sider som tilbyr ADSL, og alle har proppet sidene fulle med så mye dritt at det er umulig og finne fram. Men her fikk jeg vite det jeg trengte. Holder på og regge folk i Åsgårdstrand for tiden. Mangler rundt 10 personer, så er det i boks
:grin:
Skal ha 2048kbit linje, gleder meg!

hmm, fra åsgårdstrand ? me2..

btw, hvis 20 stk har regga seg, hvor lang tid sånn ca tar det før de bygger ut ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...