ulrikft Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Det hun ikke vil ha er ærlighet, og hvis du tror det så sørg for å fjerne alle slagvåpen før du svarer ærlig 7410363[/snapback] Hvis et voksent menneske ikke tåler et ærlig svar bør det ikke stille spørsmålet, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Det hun ikke vil ha er ærlighet, og hvis du tror det så sørg for å fjerne alle slagvåpen før du svarer ærlig 7410363[/snapback] Hvis et voksent menneske ikke tåler et ærlig svar bør det ikke stille spørsmålet, enkelt og greit. 7410668[/snapback] Hvis det voksne mennesket er veldig "voksent" så er det mest voksent å holde skikkelig kjeft, etter man som et voksent menneske har fjernet alle voksne drapsvåpen Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg har værken særlig erfaring med forhold og har heller ikke lest igjennom hele emnerommet men jeg tror en ting er veldig smart og det er at dere gjør noe aktivt fysisk sammen. Ikke gjør det til en ting om bare henne. Forda vil hun ikke bli stående alene om det.. Ta en skitur eller en sykkeltur noen ganger i uka. Sammen. Ut og nyt naturen etc. Det er jo mange sånne ting som jeg tror ville hjelpe. Lenke til kommentar
asoris Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 To fine forslag RougeAlien. Skitur, leke litt med staven. Sykkeltur, få sitte litt på stangen. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) vær ærlig . blir hun forbanna og slår opp....da er hun ikke verd å samle på . er det ikke sånn at ærlighet varer lengst? Endret 10. desember 2006 av KittyCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå