Mr-CEO Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 men bare har hatt noen "uhell" og blitt litt tjukk av det, så synes jeg det er dårlig å ikke gidde lyge i noen måneder, til hun har kanskje rukket å tatt det av igjen.7389497[/snapback] Ja, ekstravekten etter "uhell" har jo en tendens til å blir kraftig redusert etter ca 9 måneder Lenke til kommentar
nerval Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 men bare har hatt noen "uhell" og blitt litt tjukk av det, så synes jeg det er dårlig å ikke gidde lyge i noen måneder, til hun har kanskje rukket å tatt det av igjen.7389497[/snapback] Ja, ekstravekten etter "uhell" har jo en tendens til å blir kraftig redusert etter ca 9 måneder 7404919[/snapback] Genialt Lenke til kommentar
gimme Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Få henne med på treningsturer etter at du har innrømmet at hun begynner å bli feit... Det ville jeg gjort Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Få henne med på treningsturer etter at du har innrømmet at hun begynner å bli feit...Det ville jeg gjort 7404942[/snapback] Kan fort bli treningstur etter en slik kommentar ja. Du springer foran, med henne tett i hel med balltre... Lenke til kommentar
InLineGirl Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Få henne med på treningsturer etter at du har innrømmet at hun begynner å bli feit...Det ville jeg gjort 7404942[/snapback] Kan fort bli treningstur etter en slik kommentar ja. Du springer foran, med henne tett i hel med balltre... 7404977[/snapback] Det gjennomskua du oss.. Den eneste grunnen til at vi spør om slikt, er for å få en grunn til å løpe etter dere å banke der opp litt Slik får vi mosjon å uløp for frustrasjon på en gang Ha ha ha Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hehe. Var ikke akkurat ment seriøst da Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 men bare har hatt noen "uhell" og blitt litt tjukk av det, så synes jeg det er dårlig å ikke gidde lyge i noen måneder, til hun har kanskje rukket å tatt det av igjen.7389497[/snapback] Ja, ekstravekten etter "uhell" har jo en tendens til å blir kraftig redusert etter ca 9 måneder 7404919[/snapback] Elefanter går drektig i tolv måneder Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hvis hun sier til deg at hun er feit, da kan du si "Ja det er fint det, så slipper jeg å miste deg til en annen gutt" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Typisk feeder-mentalitet Gjør hun stor nok så vil ingen andre ha henne, og du slipper å konkurrere. Er hun slank, vil hun ha større mulighet til å bytte deg ut i en sprekere (og kanskje yngre?) modell. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Typisk feeder-mentalitet Gjør hun stor nok så vil ingen andre ha henne, og du slipper å konkurrere. Er hun slank, vil hun ha større mulighet til å bytte deg ut i en sprekere (og kanskje yngre?) modell. 7409936[/snapback] Nei, det var ikke mine tanker. Det er jo bare idiotisk å prøve å fore opp dama til å bli feit, ville aldri gått inn på tankene på det engang. Jeg ville sagt det bare på moro. Dessuten får litt lubne damer seg også typer Men når det er sagt, så har jeg bare hatt slanke damer, og de har holdt seg slank gjennom hele forholdet. Endret 2. desember 2006 av Databamse Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Det var vel kanskje ikke HELT seriøst ment da Men jeg vet at enkelte kjærester bevisst har gått inn for å sabotere slankekurer etc. fordi de er redd de blir dumpet det øyeblikket damen blir diggere Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Typisk feeder-mentalitet Gjør hun stor nok så vil ingen andre ha henne, og du slipper å konkurrere. Er hun slank, vil hun ha større mulighet til å bytte deg ut i en sprekere (og kanskje yngre?) modell. 7409936[/snapback] Nei, det var ikke mine tanker. Det er jo bare idiotisk å prøve å fore opp dama til å bli feit, ville aldri gått inn på tankene på det engang. Jeg ville sagt det bare på moro. Dessuten får litt lubne damer seg også typer Men når det er sagt, så har jeg bare hatt slanke damer, og de har holdt seg slank gjennom hele forholdet. 7410065[/snapback] Jeg sier "gi dama biff med bearnaise morgen, middag og kvelds"! Makan til oppofrende ku etter riktig foring kan du bare drømme om. De feteste damene smører best Og ikke kom og sikle på trulta mi Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Det var vel kanskje ikke HELT seriøst ment da Men jeg vet at enkelte kjærester bevisst har gått inn for å sabotere slankekurer etc. fordi de er redd de blir dumpet det øyeblikket damen blir diggere 7410116[/snapback] sabotere slankekurer faen for noen tapere. hahaha. Herregud! Hvis ikke jeg er ønsket lengre, så henger ikke jeg etter henne, da går jeg og kommer aldri tilbake igjen. Istede for å forfølge henne med sabotasjer, jeg må le. hahahahaha. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Nei det kvalifiserer ikke akkurat til "årets kjæreste" å gjøre sånt, men det er vel mange måter å håndtere dårlig selvtillit på... Evt kjøre den berømte "Hvorfor skal du slanke deg? Jeg liker deg som du er, prøver du å imponere/sjekke opp noen andre?" :!: Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Man sier aldri til dama at hun er feit når hun spør, selv om hun er det. Gyllen regel. Blir som å si at typen har liten tiss... man gjør bare ikke det Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Man sier aldri til dama at hun er feit når hun spør, selv om hun er det. Gyllen regel. Blir som å si at typen har liten tiss... man gjør bare ikke det 7410194[/snapback] Å, hvorfor ikke det da? Er det fordi at svaret kan bli at musen er ikke en liten moderne en, men en superhighway som man må ha et anbud fra et velrennomert bygningsfirma for å plugge igjen?? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Da jeg sa jeg skulle begynne å trene så fikk jeg høre "Men men ... da er det jo bare jeg som ser tjukk ut da!" Takk for den du.. Var ikke jeg som startet dagen med sjokolade og cola hvertfall. Det var veldig turn-off. At jeg spiser sunt og prøver å holde meg i form, mens partneren driter i det. Usj. OnT: Er vel bare å svare "Neeeida, min lille smultbolle. Liker deg som du er jeg!" og legge armen rundt henne. (Evt begge, om hun er for stor) Om en eventuell kjæreste hadde spurt meg om noe sånt, så hadde jeg vel svart ærlig tror jeg. Endret 2. desember 2006 av DemonFudge Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Sånt liker jeg.. voff voff! :!: Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Maser en feit jente om slikt er det som oftest en av to ting: 1) Hun fisker etter komplimenter 2) Hun vil ha et ærlig svar. Jeg hater folk som fisker etter komplimenter: ergo, jeg svarer ærlig uansett.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Det hun ikke vil ha er ærlighet, og hvis du tror det så sørg for å fjerne alle slagvåpen før du svarer ærlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå