Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva gjor du naar dama sier hun er feit?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Gjest Bruker-95147
Om kjæresten min hadde spurt om hun var feit og det faktisk var tilfellet så ville jeg svart noe sånn som:

"Ja, du har lagt på deg ganske mye, men jeg elsker deg alikevel."

7116939[/snapback]

Eller:

Ah woman, I like it firm and fruity. Am I pleased to see you or did

I just put a canoe in my pocket? Down boy, down! :D

Lenke til kommentar

Altså, dama vet at du vet at hun er feit, så hva er det hun vil når hun spør om hun er feit. Det må være aksept hun er ute etter. Bare aksepter henne som hun er kanskje? Men samtidig som du aksepterer henne som hun er, så kan du lure henne med på treninger osv, sånn at hun blir slankere i mellomtiden :D

Lenke til kommentar

Jeg mener at en skal si det en mener uansett.. Er du sammen med jenta, så synes du sikkert hun er fin akkurat slik hun er. Så du kan være ærlig, men husk å si at du liker'a som hun er (dersom du faktisk gjør det).

hva er egentlig galt med å si hva en mener om akkurat det der?

Hadde jeg spurt om noe sånt, ville jeg hatt et ærlig svar.

Jenta som spør, veit sikkert med seg sjøl om hun er tjukk eller tynn eller akkurat midt imellom!! Det er jo stor forskjell mellom kraftig og tjukk også!! :p

..Men hva er feil med å si hva en mener? :dontgetit:

Endret av Pjuus
Lenke til kommentar

Hvis du bare safer med en "neei du er ikke tjukk i det hele tatt, slutt å tull" kan det gjøre ting MYE værre.

Da er sjansen der for at hun eksploderer og sier "jeg vet jeg er blitt tjukkere enn før, hvorfor sier du ikke det du mener? Er du helt blind, eller?"

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor jenter skal drive å fiske etter kommentarer ved å syte over at de er feit. Jo mer de fokuserer på de, jo mer vil kjæresten bli klar over det. Men det er vel ikke som om gutter er sammen med jenter de syns er stygge?!? Tror jentene må begynne å forstå at guttene liker de som de er...(håper jeg)

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor jenter skal drive å  fiske etter kommentarer ved å syte over at de er feit. Jo mer de fokuserer på de, jo mer vil kjæresten bli klar over det. Men det er vel ikke som om gutter er sammen med jenter de syns er stygge?!? Tror jentene må begynne å  forstå at guttene liker de som de er...(håper jeg)

7387430[/snapback]

Jeg tror de er fullstendig klar over det, men at de, som du sier, fisker. Jeg tror noen av jentene bare sier det for å si det, altså at de ikke synes de er tjukke selv en gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Her virker det som om damen din er på en skikkelig fisketur. Jeg har ingen tro på at du kan svare noe annet enn "nei" på det spørsmålet og ha testiklene i behold. Så å si "syns du at jeg er feit" er aldri noe annet enn et ønske om bekreftelse fra hennes side, ingen spør om dette hvis de risikerer å høre "ja" i den andre enden.

Det finnes utallige måter å pakke inn en kommentar om at hun har lagt på seg på (Darkness, LarsP og Hanne:) hadde fine forslag) men du beveger deg ut i tidenes minefelt. Man bør kanskje og se på hva som har forårsaket vektøkningen hennes, om det f.eks. er i en periode med mye stillesitting og lite fysisk aktivitet typisk eksamensperioder eller bare sofasyken som mange får om høsten/vinteren, men forbigående, eller om det er et resultat av masse junk og lite trening og generelt dårlige vaner, og dette ikke er noe hun kommer til å rette opp i selv.

Som en liten kommentar til slutt har de faktisk rangert kommentarer om vekt ganske høyt på listen over tegn til psykisk terror i forhold, som egentlig sier ganske mye om hvor lite politisk korrekt og godtatt det er å si noe sånt og hvor mye det potensielt kan skade.

Lenke til kommentar
ALDRI si jenta di er feit, uansett om hun er det eller ikke. :whistle:

7384968[/snapback]

living in denial?

7386204[/snapback]

Jupps. Alle jenter syntes de er for sjokk. Da spør vi liksom for å få høre at vi ikke er det. Litt støtte. Hadde kjæresten min da sagt at jeg hadde lagt på meg hadde jeg blitt knust. Tror for mange jenter ville det såret en del...

Lenke til kommentar

Med andre ord er det ganske risky business. Spesielt med ledende spørsmål i negativ retning. Kunne jo heller spurt "hvordan ser jeg ut?" el.l om man var ute etter anerkjennelse. "Er jeg feit?" og lignende varianter kan fort utvikle seg til et minefelt. Men samtidig, om hun føler hun må spørre for å få positiv tilbakemelding på hvordan hun ser ut, så har typen vært for lite flink til å gi komplimenter.

Lenke til kommentar

Når jenter sier sånn, er det fordi de har lav selvtillit i øyeblikket og bare vil ha litt anerkjennelse. Så: Nei kjære, du er ikke feit, og skulle du en dag bli det så veit du at jeg fremdeles liker deg like godt.

Både gutter og jenter har minefelt, og dette er vel det største minefeltet hva angår jenter, ja.

Har hun lagt på seg derimot, vet hun det garantert, og føler seg ille nok som det er. Da hjelper det ikke å gni det inn, uansett hvor teit hun er som faktisk spør.

Typen min har vært borte en stund og påstår han har blitt tjukk, og jeg ler bare og sier at jeg veit han har selvkontroll nok til å løpe det av, men om han ikke gidder å gjøre det med det første så kan han få være den deilige tjukkebollen min så lenge han vil :p

Men det er en vanskelig greie å klare å fleipe om sånne ting ("mer å ta i, mer og bli glad i") så det seifeste er å ALLTID svare nei på det spørsmålet. Det er jo også forskjell på å være feit og usunn. Det tynneste mennesket kan ha blodårer som en syttiåring pga for mye brus og fett... osv. Så om hun trener og spiser sunt, men bare har hatt noen "uhell" og blitt litt tjukk av det, så synes jeg det er dårlig å ikke gidde lyge i noen måneder, til hun har kanskje rukket å tatt det av igjen.

Jeg har en kompis som har en kjæreste som har lagt på seg veldig i det siste, og misunner ham ikke problemstillingen, for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...