Mester_B Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 ... Og hun faktisk begynner aa bli det? Noen maate aa faa henne til aa ta hintet uten at hun slaar opp? Lenke til kommentar
Brukernavn_i_bruk Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Det kommer helt ann på hvordan akkurat du definerer "feit". Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 ... Og hun faktisk begynner aa bli det?Noen maate aa faa henne til aa ta hintet uten at hun slaar opp? 7071757[/snapback] Svare "ja"? Skal hun slå opp med deg fordi du er ærlig? Lenke til kommentar
araziel Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hehe, jeg er alltid, og har alltid, vært klin ærlig på sånt, og har funket fint. Bare ikke start snøballen med hvite løgner in the first place, så ender det ikke opp sånn. Uansett, hva med å ta et tak selv, og forsøke å dra henne med på trening etc? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Si at hun har lagt på seg men ikke er feit? Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Vær ærlig og si hva du mener.. Man skal ikke ljuge i forhold. Tren gjerne sammen med henne, da blir det lettere Prøv også å si / gjør positive ting rundt det! Da forhåpentligvis henger ho seg ikke opp i at du synes ho begynner å bli "feit". Endret 15. oktober 2006 av Pjuus Lenke til kommentar
SexyCathrine Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Si "Du er ikke feit, bare ikke tynn" Eller sette på "Nei så tjukk du har blitt" Eller du kan si at du skal flytta til Indonesia og bli budistmunk... Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Feks kan du få henne med og gå tur.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Feks kan du få henne med og gå tur.. 7073678[/snapback] Pøh! En ekte nerd går ikke turer, kjøp en hund til henne... Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Feks kan du få henne med og gå tur.. 7073678[/snapback] Pøh! En ekte nerd går ikke turer, kjøp en hund til henne... 7073701[/snapback] Haha! :!: Jeg er enig i at du bør være ærlig med henne. Mvh Erling Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Det skal da gå an å si det, uten å si det rett ut. Hvis hun selv er klar over det, så bør hun ikke ta seg nær av det. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Eller man kan legge opp en samtale der hele poenget er å fortelle henne det. Altså, du pakker det så syyyk inn når du snakker. Det er slik jenter liker det... ihvertfall er det slik de gjør når de skal fortelle noe sånt til oss gutter. Tror jeg hadde gjort det slikt. Brukt rundt et kvarter-halvtime på det. Starta med å snakke om noe tilfeldig, også bare leda samtalen forsiktig nermere og nermere.... så kan det jo være at hun faktisk gir seg selv alle svarene og du slipper å egentelig si eller mene noe som helst Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 ... Og hun faktisk begynner aa bli det?Noen maate aa faa henne til aa ta hintet uten at hun slaar opp? 7071757[/snapback] "Hva gjor du naar dama sier hun er feit?", trådtittel. Er ikke helt sikker på hva du mener, er det dama som selv sier hun er feit, eller er det du som synes det? Hvis det er henne selv som sier det er det vel ikke så vanskelig og få frem din mening ved å stille åpne spørsmål som tvinger henne til å resonere seg frem til tiltaker. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Det mest skånsomme er å si noe ala "Jeg liker at du har former, jeg da! Men hvis du vil begynne å trene kan jeg gjerne bli med deg" Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Frå Rutetid: «Får denne kjolen meg til å se feit ut Gunnar?» «Nei, Bjørg! det er alt fettet som får deg til å se feit ut.» Ærlighet varer lengst meiner nå eg. Lenke til kommentar
chris Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Ok, hør her. Når hun spør om det. Aldri se, bare svar fort. Et nei selvfølgelig. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hvis hun spør deg direkte med "syntes du jeg er feit?" så kan du jo svare "Skal jeg være ærlig eller skal jeg være snill?" Da har du jo på en måte allerede gitt svaret uten å ha gjort det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Jo, men det er også det hun forventer å høre. Hun kan se gjennom deg ganske lett, og bli forbanna for at du ikke tør å si din egentlig mening. Et forhold der alt er helt stereotypisk er kjedelig for begge parter. Hvis hun VET at hun har lagt på seg 5kg de siste mnd, og du benekter for at du ser det, lurer hun jo rett og slett på om du er stokk blind, eller bare gjør deg dum for hennes skyld. Etter lengre tid i et forhold er det ikke sikkert sånne "søte" ting fungerer hver eneste gang. Verden er ikke så svart/hvitt lengre. F.eks. lillesøster sin type er sånn at han nekter å si noe galt om henne og bare pøser på med sånn sukkersnakk hele tida. Hun er drit lei av det. Han føyer seg som en våt sokk syns hun, og det går ikke an å diskutere med han uten at han alltid tar hennes side. Endret 15. oktober 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Det er et lurespørsmål. De lurer ikke på om de er feite, de vet indelig godt hvor runde former de har eller ikke har. Det de lurer på er om du missliker at hun er sånn eller ikke. Si at du synes hun er lekker som hun er hvis du mener det, eller bare si at ja, du er kvalmt feit, om du vil at hun skal gjøre det slutt med deg. I den videre jakten og blandt vennegjengen gir det alltid medfølelse når du sier at du har blitt dumpet, noe som også er sant. Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hvis hun spørr om hun er feit kan du jo svare "Hvis du synes du er for stor kan vi jo kanskje bli mer aktive sammen, men jeg elsker kroppen din slik den er nå og med noen kilo mer og noen kilo mindre" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå