Snublefot Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jenter og gutter som virkelig KAN danse, dødsdigg. De fleste av oss, helt nøytralt. De som ikke kan danse..... la være. Lenke til kommentar
brd Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jenter og gutter som virkelig KAN danse, dødsdigg. De fleste av oss, helt nøytralt. De som ikke kan danse..... la være. 7080759[/snapback] Når det er to jenter som KAN danse er det dødsdigg( sexy) Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Deilige damer som danser er alltid sexy Fulle gutter som danser er dritartig. Slik er det bare. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Gutter som danser er stilig det også, men kan fort se litt...feminit ut. 7080020[/snapback] Feminint og unaturlig, ja. Det er grunnen til at jeg ikke danser før jeg ligger én drink unna å ikke klare å gå. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Dansing gjøres kun i to scenarioer: 1: Jeg er møkkafull og blir dratt ut på dansegulvet 2: Jeg blir på dansegulvet i 10-15 minutter for å få tak i en jente, og få henne bort til et sted "vi kan snakke". Vanlig, edru eller halvfull dansing holder jeg med for god for Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Dansing er sexy ja. Det som ikke er like sexy er at jeg må ha dans på skolen Musikklinja FTL! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg syns jenter som virkelig kan å danse er råsexy å se på. Dessverre ser man lite til de på utestedene. Natt til lørdag vitnet jeg til at ei dundre som gnudde seg til stanga ved dansegulvet, og siden har jeg sovet dårlig:-( Det er alt for mange av de jentene som står og tripper og er så søøøøt når de danser. MEN jeg liker å danse selv, og kanskje er jeg dundra med stanga som ingen får av netthinna, eller hun søta som tror hun kan å danse. Det spiller ingen rolle, vil jeg danse så danser jeg. Syns mer synd på guttene som blir dratt ut på dansegulvet av daten sin, de står der som noen planker og prøver på noen skøyale moves i håp om en ligg senere:-) Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Dans er det mest uinteressante som finnes. 7078307[/snapback] /signed Untatt headbanging og Napoleon Dynamite da Det får nesten alltid folk til å se mindre sexy ut, og mindre interessante. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Dans er det mest uinteressante som finnes. 7078307[/snapback] /signed Untatt headbanging og Napoleon Dynamite da Det får nesten alltid folk til å se mindre sexy ut, og mindre interessante. 7083523[/snapback] Jeg kan nevne flere forumberter som hadde blitt mer interessante for min del om jeg hadde sett de hadde banga vilt Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Vel, jeg er under opplæring^^ Siden stakkars LarsP må høre på musikken jeg liker, har jeg bestemt meg for at jeg prøve å tilpasse meg noe av det han liker å høre på. Det blir vanskelig greie, men definitivt verdt det Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Syns mer synd på guttene som blir dratt ut på dansegulvet av daten sin, de står der som noen planker og prøver på noen skøyale moves i håp om en ligg senere:-) 7083332[/snapback] Ah, det berømte "jeg bør få meg fitte nå"-blikket. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hvor sexy er dansing? Snakker ikke om waltz (for svarte), men om type "dans for fans". 7071691[/snapback] Pardans er da utrolig mye mer sexy enn å stå å vrikke på seg foran hverandre. Nå er vals for spesielle anledninger, men det finnes mange andre typer pardans. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hvor sexy er dansing? Snakker ikke om waltz (for svarte), men om type "dans for fans". 7071691[/snapback] Pardans er da utrolig mye mer sexy enn å stå å vrikke på seg foran hverandre. Nå er vals for spesielle anledninger, men det finnes mange andre typer pardans. 7087229[/snapback] Ja, pardans er jo dessuten mye mer undeholdene å både se på og utføre. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå