Propofol Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg satt å så på en film om scenedansing generelt for litt siden. Det var da jeg fant ut hvor sinnsykt bra noen jenter er når de danser. Ja.. og forresten.. dette er ikke en post om en eller annen syk personlig fetisj. Hvor sexy er dansing? Snakker ikke om waltz (for svarte), men om type "dans for fans". Den type dans der meningen ikke er å vise seg så alt for mye frem, altså ikke "burkadansen" eller "lookatmyniceoilyassdansen". Gwen Stefani er forresten god på dette området. Det jeg lurer på er hva andre her på forumet synes om dansing, hvor sexy er det egentlig? Lenke til kommentar
Brukernavn_i_bruk Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Selv synes jeg dansene jenter er _veldig_ sexy men dette kommer vel helt ann på smak og behag? Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hadde en fin opplevelse her om lørdage. Øl i hånden, VM på Tven og jenter som danset til Christina Aguilera - Dirty ol. på siden av tven Dansing eier, er ingenting som tenner mer enn å se at ei jente kan bevege seg. Lenke til kommentar
nets Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Enig, damer som kan danse er deilige <3 Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Enig, damer som kan danse er deilige <3 7072455[/snapback] Det finnes stygge damer som kan danse også, men da kan en jo bare snu seg vekk Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Heite jenter kan gjerne danse, men ikke uten at de vil gå lengre. Det er slemt å få en gutt i humør og så vrake alle forventninger Ellers er det ganske bortkastet å danse igrunn, klarer ikke damene å tenne meg uten å danse er det vel egentlig ikke noe av interesse uansett. Dans får kun være en bonus. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Dans er deilig. Blir helt yr når jeg ser vakre jenter danse. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Du sier at det er sleipt å få menn i humør ved å danse, men har du kanskje tenkt på at de danser fordi de liker det, og gjør det for sin egen del? OT: syns det kan være sexy, ja Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Du sier at det er sleipt å få menn i humør ved å danse, men har du kanskje tenkt på at de danser fordi de liker det, og gjør det for sin egen del? 7072537[/snapback] Nei. Om en jente sier at hun drar på byen "bare for å danse" tror jeg ikke noe på henne. Lenke til kommentar
nets Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Du sier at det er sleipt å få menn i humør ved å danse, men har du kanskje tenkt på at de danser fordi de liker det, og gjør det for sin egen del? 7072537[/snapback] Nei. Om en jente sier at hun drar på byen "bare for å danse" tror jeg ikke noe på henne. 7072569[/snapback] :!: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Dans er det mest uinteressante som finnes. Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Finnes jo ikke bedre plass å sjekke damer enn på et dansegulv.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Finnes jo ikke bedre plass å sjekke damer enn på et dansegulv.. 7078344[/snapback] De damene man finner på dansegulvene er som oftest de minst interessante jentene å sjekke opp. At de er mest mottakelige der kan godt stemme, men det blir igjen dette med innsats vs gevinst. Lenke til kommentar
Guff Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 dansing er digg. Spessielt hvis dama "shaker" skikkelig opptil deg Virker som du har mye større sjans til å få noe på dansegulvet og!.. Kan liksom bare gå bort å begynne å danse med hvem du vil! Lenke til kommentar
Mr. Ichkitdze Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Dans kan jo være djevelsk sexy! Vi har vel alle Jessica Alba fra filmen "Sin City" brent fast i netthinnen Så må jeg vel innrømme at jeg har svitsjet innom TV2 på fredager, når ei viss jente danser der ja.. Løvli Lenke til kommentar
hean Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Dans er det mest uinteressante som finnes. 7078307[/snapback] Det var en avslørende uttalelse... når man ikke liker dansende jenter som kan bevege kroppen, hva liker man da hint hint Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Dans er det mest uinteressante som finnes. 7078307[/snapback] Det var en avslørende uttalelse... når man ikke liker dansende jenter som kan bevege kroppen, hva liker man da hint hint 7078430[/snapback] Tja, gutter som danser er minst like kjedelige, hvis det er det du antyder til? Å ha påkledd sex på et svett utested med 50 andre kåte, lite attraktive mennesker til en skamfert versjon av Misirlou som _kanskje_ resulterer i pulings? Nei, vettuhva, jeg tror jeg holder meg unna. Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 De damene man finner på dansegulvene er som oftest de minst interessante jentene å sjekke opp. At de er mest mottakelige der kan godt stemme, men det blir igjen dette med innsats vs gevinst. 7078352[/snapback] Jeg har møtt mange interessante jenter som har vært utrolig glad i å danse så ikke ta håpet fra danseglade gutter enda SteffyBoy;) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg syns damer som danser er sexy, altså om de kan danse. Tenker ikke på de 18-20 åringene som egler seg over gulvet, men f. eks scenedansere for store artister osv. som har litt koreografi, det er stilig og kan være veldig sexy. Gutter som danser er stilig det også, men kan fort se litt...feminit ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå