Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Routeren henger etter kort tid!

Anbefalte innlegg

Jeg har en wireless linksys WRT54GS version 4 router. Denne fungerer stort sett fint, men etter 2-3 uker finner den ut at den ikke vil mere og den begynner uten videre å bruke veldig lang tid når jeg skal surfe osv. Kan blant annet bruke flere minutter for å åpne en normal nettside uten noen som helst type animasjon. Etter en restart en den igjen like fin.

Det er 2 bærbare koblet til routeren.

Er det noen mulighet for at routeren på den tiden blir overbelastet pga. nedlastninger? Er det noen måte å slette informasjonen som går gjennom routeren da jeg har motatt den?

Routeren er ca. 1 år gammel. Håper noen kan hjelpe da dette er veldig plagsomt.

Uansett, takk for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er du tilfeldigvis aktiv bruker av Bittorrent applikasjoner? I så tilfelle må du nedjustere antallet tilkoblinger programmet bruker, da det fører til at veldig mye nettverksutstyr får problemer.

7071747[/snapback]

Det gjelder vel bare mens du laster ned fra torrents, ikke i etterkant? :hmm:

Endret av Nikern
Lenke til kommentar
Er du tilfeldigvis aktiv bruker av Bittorrent applikasjoner? I så tilfelle må du nedjustere antallet tilkoblinger programmet bruker, da det fører til at veldig mye nettverksutstyr får problemer.

7071747[/snapback]

Dette er trolig problemet da jeg og min bror bruker dette en del.

Er det noen som vet hvordan dette gjøres på min router, er litt grønn kan man si, eller må jeg være flink gutt og finne ut dette selv?

Tusen takk for svarene.

Lenke til kommentar

Nå skal det sies at det er ikke bare imens Azureus står og ruller det henger... Selve Ruteren klikker og alt går utrolig tregt uavhengig av om Azureus står på, og når den først har klikka fortsetter den og være klikk, må restartes for at du skal kunne bevege deg fritt på nett....

Kjent problem med dissa ruterne?? Er neste steg å trå til med slegga og skaffe en ny en, eller noen som har en simpel (eller vannskelig) fix som fikser alle våre bekymringer :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...