ZenCo Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Heihopp! Jeg har en Creative Zen Vision black 30 GB, og jeg bruker windows mediaplayer til å legge inn sanger/filmer/bilder. Når jeg legger inn noe nytt på mediaplayer, er det ofte et filnavn helt på trynet slik som: Title: 01. SYSTEM OF A DOWN - X :Toxicity Artist: (ingenting) Album: (ingenting) Og jeg endrer da dette ved å klikke to ganger på filnavnet med et langt mellomrom, og endrer titlenavn, legger til artist og album navn. Da tenker jo jeg: - Konge! Da blir det ikke slik på creativen heller...! Men da tok jeg feil! Helt til høyre i mediuaplayer står det "File name"... Og der står det som fila blir kalt på creativen! Hvorfor det? Kan jeg rett og slett ikke endre navnet på en fil, for så å legge den innpå Creativen, uten at "File Name" blir brukt? Kan jeg ikke endre filename? Endret 19. oktober 2006 av ZenCo Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Ingen som har peiling? Bumper denne pittelitt eg... Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Nå har ikke jeg forsøkt å overføre til min Vision:M, men forsøkte følgende: La til sang i mediebiblioteket i Media Player. Endrer tittelen til noe annet, og går deretter ut av WMP. Forsøker så å spille av sangen i Winamp, og sjekker ID-tags. De er helt like som de pleier å være. Vision:M bruker ID-tags, og siden WMP tydeligvis ikke forandrer de, blir det nok rare navn på spilleren, men ikke i WMP. Det virker forresten veldig rart at WMP ikke skriver tags rett til en fil. Endret 19. oktober 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Hmm... Det MÅ da være en lett måte å skifte navn på creativen. Jeg kan da umulig skjønne at Creative ikke har tenkt på dette? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg bruker Creative Media Explorer og der er det bare å høyreklikke på filen og trykke edit tag eller noe sånt. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg bruker ikke Creative Media Player i det hele tatt til min Vision:M, kun synkroniseringsfunksjonen som finnes i Media Explorer, og synkroniserer fra iTunes-mappa mi. Alle sanger er fikset med ID3-tag i iTunes, og jeg får ikke problemene dere beskriver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå