MrHammerS Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg må innrømme at det er 2 covere som ligger mitt hjerte nær. Det er ff 7 og ff 8 pga av at det 2 spillene fikk jeg maximalt ut av å var det eneste som hadde et så digert cover pga dem hadde så mange cder inni covere. Må legge til at jeg er en hardbarka ff fan:) Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Shadow Of The Colossus Ico også forsåvidt^^ Lenke til kommentar
Helgenen Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hmm.. Vet ikke hva som kan være feilen med meg, altså. Artikkelens innhold og vinkling gir ingen gjenklang hos meg. Det er faktisk slik at jeg prøvde nå å erindre om jeg noen gang har kjøpt et spill etter å ha sett bare omslaget. Men nei, desverre.. Hadde jeg skulle kjøpt et spill da jeg var i barnehagen, ville jeg kanskje skreket noe sånt til mor: "Jeg vil ha deet, jeg vil jeg viill!" Sikkert noe i veien med hypofysen min, eller no sånt no. Blir nesten redd meg selv, etter å ha lest alle begeistrede innlegg av dere andre her før mitt.. Beklager, denne artikkelens tema og innhold gikk et hus forbi her.. Lenke til kommentar
LaZrus Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Digger coveret til Kingdom HEarts spillene De er så bra de!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg