RastaXP Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Sånn skal et ekte cover se ut: Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Fin bloggpost. Regner med at du ble inspirert av Joystiq? Jeg elsker Zelda-boxartene. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg vet ikke helt hva folket her synes, men jeg føler virkelig at denne esken er laget med 50% mer omsorg og entusiasme enn alle de andre spilleskene du får tak i. 7072767[/snapback] Det er synd spillet ikke har fått samme grad av omsorg... Blir vel antakeligvis noen måneder før det er brukbart patchet. Må sikkert en ti stykker til. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Fin bloggpost. Regner med at du ble inspirert av Joystiq? Jeg elsker Zelda-boxartene. 7075432[/snapback] Takk, men ble ikke inspirert av noe annet enn egne tanker. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Bra artikkel. Jeg er selvfølgelig av samme oppfatning. Nå om dagen kjøper jeg faktisk nesten utelukkende gamle spill, mye fordi jeg liker god «box art», og jeg kan ikke fordra det stygge plastsølet som blir solgt i dag. «The Last Express» har vel kanskje et av de beste «omslagene» jeg vet om. Ellers er det jo selvfølgelig «Outcast», hm, synd jeg ikke har samlingen her (litt for dårlig plass på hybelen til slikt gitt), jeg burde jo ha knipset noen bilder av favorittene. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg vet ikke helt hva folket her synes, men jeg føler virkelig at denne esken er laget med 50% mer omsorg og entusiasme enn alle de andre spilleskene du får tak i. 7072767[/snapback] Det er synd spillet ikke har fått samme grad av omsorg... Blir vel antakeligvis noen måneder før det er brukbart patchet. Må sikkert en ti stykker til. 7075451[/snapback] Jeg kan ikke si meg enig. Spillet er knallbra, spør du meg. En verdig oppfølger til Gothic 2, til tross for en del mindre problemer. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Akkurat det med at spillet bøgger var vel kun et problem med beta og rc1, ikke med den ferdige versjonen. Alle testene jeg har lest sier da at spillet er mer enn stabilt nok. Lenke til kommentar
waerg34g Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 bokser er bra, misliker sterkt dvd-coverene. de er fine i dvd-hylla mi, som er gjemt bak en dør. spill og dvd-esker liker jeg derimot å vise frem. på samme måte som jeg foretrekker hardcover på bøker fremfor pocket... betaler gjerne noen kroner ekstra for å få en skikkelig eske, med manual og greier. gleder meg nå til le-utgaven av nwn2 ramler inn i posten. stor, fin eske med kult utseende... Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Cover ja Ser at det er mange som savner de gode gamle coverne. Da følte man at man fikk det man betalte for, og oppi lå det gjerne den tykke instruksjonsboka Håper at "special edition" og "collectors edition" blir vanligere på spillfronten. Jeg betaler gjerne en hundrelapp ekstra for lekkert cover (+ litt extra snacks ) Lenke til kommentar
Solty Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Artig at denne bloggen ble nevnt nå. Jeg var innom Spaceworld på Tveita i Oslo her om dagen, og fant Collector's Edition av Age of Empires til 200 kr, satt ned fra 700. Kjøpte den på stedet, selvfølgelig, og nå koser jeg meg med Making of-DVD, soundtrack og en stor bok med konseptbilder (Art of Empires). Herlig. REDIGERT: For øvrig er Gothic-boksen bare brøkdelen så stor som AoEIII-boksen. Selv om spillet kanskje er bedre ... Endret 17. oktober 2006 av Solty Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jepp, den AoEIII-boksen er gedigen. Jeg hadde lett kjøpt den for 200 spenn. Har de flere kopier på lager eller? Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Kjøpte nå Gothic3 CE for boksen sin skyld, har bare et 9000 mobility kort så jeg sitter i stedet å spiller eneren. Har ellers blandede følelser ang. store bokser til spill, av plass-messige hensyn er jeg glad for dvd-coverne, men skulle hatt noen flere bokser og, til de beste spillene i hvertfall. Angrer bittert på at jeg for en 5-6 år siden kastet alle pappeskene og coverne og puttet discene i plastmapper i stedet. Tror det bare er diablo2 og gothic3 jeg har eske til. Edit: har vist klart å kaste diablo2 esken og, ser det ut til. Endret 19. oktober 2006 av Blomvik Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg får vondt langt langt inn i sjelen av deg Blomvik. Virkelig. Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 hadde vel 15+ esker da de siste ble dumpet, bla. arcanum og nox... Har enda manualer og sånt liggende i en skuff, og en quick guide til nox i papp som skal brettes og settes på skrivebordet. Men savner de eskene gitt. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Vi bare først påpeke at dette er min subjektive mening. Generelt så synes jeg det er ganske kjedelige spillcovre. hvis det er et rollespill så er det ofte en tegning av noen i kamp med noen monstre (eks: Might & Magic VI og Titan Quest). Men det er unntak; se på Oblivion og Gothic 3. I FPS og strategi spill er det som regel kampscener på coveret. Jeg savner mer eksperimentering i den grafiske utformingen av disse, som f.eks i Darwinia. Enig med blogger at det var et kult cover. Jeg har også kastet en del covre og bare beholdt manual og cd/dvd. Men når det er sagt, så har coveret ingen innvirkning på om jeg kjøper spillet eller ikke. Lenke til kommentar
SR-27 Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Command & Conquer spilla har stort sett hatt kule covere. Red Alert osv. Blikkboksen til Quake3 står også høyt på lista mi. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg synes Starcraft-eska var bra.. Med uthevet bilde på framsida... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Command & Conquer spilla har stort sett hatt kule covere.Red Alert osv. Blikkboksen til Quake3 står også høyt på lista mi. 7108500[/snapback] Quake 4 har jo også en fin CE i metall. De selger den for 179kr på Norli i byen her. Endret 21. oktober 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Solty Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jepp, den AoEIII-boksen er gedigen. Jeg hadde lett kjøpt den for 200 spenn. Har de flere kopier på lager eller? 7093357[/snapback] Det var én igjen da jeg plukket opp mitt eksemplar, men den er solgt nå ... Kommer nok ikke til å ta inn flere heller, var nok for å tømme lageret litt. Gjelder å være på rett sted til rett tid. Lenke til kommentar
KinG^KaoZ Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 GTA1 boksen er min favoritt, har den liggende på loftet, med den skamkule plakaten som fulgte med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg