sinnadyr Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Har et ECS P965T-A som ikke har noen biosalternativer for å kjøre opp noen form for frekvenser, har oppdatert den med siste bios men enda ikke, derfor lurte jeg på om det finnes et program i windows for å klokke cpu? har en E6400 som nå kjører på 2,13 GHz, noe som er lite når jeg har stabilt 34 grader så godt som hele tiden. Noen som kan hjelpe? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 jeg bumper denne tråden, for jeg har samme problem. Har samme komponenter som deg, jeg har lest nøye i manualen for hovedkortet, og den viser en del innstilinger som ikke finnes i BIOS. Noen som har erfaring med det? Mvh Fribbern Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Du kunne prøve clockgen men garanterer ikke noe last ned her Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 fant ingen innstillinger i det programmet som kan clocke cpu. Tar gjerne i mot andte tips som dere måtte ha. Lenke til kommentar
Looke Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 sitter med samme problemog ville gjerne klokka intelen min litt opp jeg og tror det er noe med pin instillingene som jeg leste i manualen Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg kom fram til at hovedkortet mitt ikke støtter klokking, eller den støtter litt, men de alternetivene jeg kan bruke er så store strang mellom at jeg må klokke nesten 1 Ghz, og det er litt mye. I min manual så stod det at det gikk å klokke, men det stemte ikke med virkeligheten:P Hva slags hovedkort har du? Lenke til kommentar
Looke Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 ECS P965T-A har jeg og det står at det sal gå an og klokke, men det står også at man skal stille på pinsene på hovedkortet, men ikke hva :S Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 ECS P965T-A har jeg og det står at det sal gå an og klokke, men det står også at man skal stille på pinsene på hovedkortet, men ikke hva :S 7394609[/snapback] Samme hovedkort som jeg ja, det går ikke å klokke det med de innstillingen som er i bios, det jeg har funnet ut er at den manualen er en felles for alle hovedkort som har den biostypen, derfor stemmer ikke maualen 100%, jeg venter/håper på en biosoppdatering som skal komme med innstillingen, men intill det så blir det ikke så mye klokking. Jeg ville benyttet meg av angreretten vis du nettop har kjøpt det. Jeg prøvde på det, men var for sent ute. Lenke til kommentar
Looke Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 ECS P965T-A har jeg og det står at det sal gå an og klokke, men det står også at man skal stille på pinsene på hovedkortet, men ikke hva :S 7394609[/snapback] Samme hovedkort som jeg ja, det går ikke å klokke det med de innstillingen som er i bios, det jeg har funnet ut er at den manualen er en felles for alle hovedkort som har den biostypen, derfor stemmer ikke maualen 100%, jeg venter/håper på en biosoppdatering som skal komme med innstillingen, men intill det så blir det ikke så mye klokking. Jeg ville benyttet meg av angreretten vis du nettop har kjøpt det. Jeg prøvde på det, men var for sent ute. 7394697[/snapback] hakke så mye peil på pc så er vel egentlig greit å ikke klokke;) ville nok bare klokket så det ble herpa Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Nyeste bios holder ikke :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå