blackbrrd Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 hmm som han siste sa.. pcmax.. helst.. post hele postgangen, er tydeligvis at kunden deres synes det er helt ok, så for å avklare situasjonen... så gjør oss den tjenesten. som noen sa, kunder blir jævelig forbanna når noe gjøres galt av en butikk, men det skal lite til før de er glade igjen. alle som "synes" på denne threaden utenom de to innvolverte parter synser, ettersom dere ikke kjenner hele saken. det er mulig å ta ting ut av sammenheng. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 8. november 2002 Forfatter Del Skrevet 8. november 2002 Pcmax har nå ordnet opp i saken. Jeg får et MSI hovedkort med 1Gbit lan (det FISR kortet) så da må jeg få beklage for min oppførsel, men for og være ærlig så ble jeg bare så sint og frustrert over dette. Men nå er det fikset så dette glemmer vi. Meget synd dette kom opp fordi jeg var meget fornøyd med pcmax, de har gode priser og rask levering. mvh Anders Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Bra det ordnet seg, men nok en gang viser det seg at man desverre er tvunget til å brukke en webside til å klage før diverse web butikker er villig til å ordne opp. Skall det virkelig vere nødvendig? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 8. november 2002 Forfatter Del Skrevet 8. november 2002 ja det må visst til snekkern. men dæven det funker! PCMax hadde nok tapt masse mere ved at jeg hadde fortsatt og dra denne posten, en vet at de gir meg nytt hk! men dette er jo best for begge parter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå