AndyF Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 jeg har planer om å kjøpe meg SE k610i på mandag for 1,- med control abbo. er det et bra kjøp? har sett en del gode tester, men vil helst være på den sikre siden. -er den verdt det? -er det noen bedre til tilsvarende pris? -komer det noen nye snart som det heller er verdt å vente på? (kan regla om det da men) Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 jeg har planer om å kjøpe meg SE k610i på mandag for 1,- med control abbo. er det et bra kjøp? har sett en del gode tester, men vil helst være på den sikre siden. -er den verdt det? -er det noen bedre til tilsvarende pris? -komer det noen nye snart som det heller er verdt å vente på? (kan regla om det da men) 7070800[/snapback] godt kjøp det er verdt det veit ikke om det er noen andre mobiler med samme tilbud Lenke til kommentar
covah Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Tviler på at du finner en ikke-smartphone som er bedre. Beveger du deg inn på smartphone markedet, har du straks mange flere muligheter (feks. enormt bedre utvalg av programvare man kan installere), men også endel ulemper (høyere brukerterskel, "tregere" telefoner osv.). Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 takk for hjelpen, ser ut til at jeg kjøper den på mandag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå