usmans Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 hei har nå lakkert og gjort min 8850 litt mer ekslusiv enn den vanlige. Lurer nå på om det er mulig å få satt inn et kamera og en fargeskjerm i den ?? koste hva det koste vil ?? noen som kjenner til hvor man kan kjøpe delene eller om noen kan gjøre det for meg? Tror dere strømforsyningen klikker ?? På forhånd takk for alle svar Lenke til kommentar
gardso Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Har aldri sett eller hørt at det er mulig å sette inn fargeskjerm i en telefon sånn uten videre. Det går kanskje ved å sende den inn til Nokia for spesialbehandling, men det tviler jeg sterkt på vil lønne seg. Hvorfor ikke kjøpe en ny telefon med både fargeskjerm og kamera? Det koster ikke mye. Har også aldri sett en telefon med kamera, uten fargeskjerm.. Kan godt hende jeg tar grundig feil, men dette høres mest logisk ut for meg vertfall. GsO Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Nei nei nei. Det går ikke. Bare glem tanken. Lenke til kommentar
usmans Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 var på elektromessa idag .. snakket med en fyr der han sa at det lar seg gjøre koster 3000 kr... men mobilen må sendes til london tenkte hvis det kanskje var noen her som kan gjøre det samme Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Første gang jeg har hørt noe om dette. Hadde det vært mulig så hadde noen allerede gjort det. Jeg tror neppe at det er mulig. Og for 3k så hadde jeg heller kjøpt en ny telefon. Men for all del, hvis du driter penger så kjør på. Lenke til kommentar
EUPRISER Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 var på elektromessa idag .. snakket med en fyr der han sa at det lar seg gjøre koster 3000 kr... men mobilen må sendes til london tenkte hvis det kanskje var noen her som kan gjøre det samme 7074769[/snapback] Vet at man kan få skjermen til med å skifte til hvite led og legge inn en bakgrunn i farge :!: Men montering av fargeskjerm og kamera høres ut som bytte av hovedkort eller svindel . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå