Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

ny hardiskstasjon plutselig?

Anbefalte innlegg

skulle instalere brennerprogram i dag og plutselig ser jeg at jeg har en ny hardiskstasjon (E), er på 4.1gb hvorav 3.2 er ledig, men jeg finner ingen ting på den, kun en tom mappe for systegjenopretting...

hva gjør jeg med den? kan jeg fjerne den? hvordan fjerner jeg den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilket brennerprogram? Kan du presisere litt nærmer om du mente at du oppdaget stasjonen når du skulle installere programmet eller ettar at du hadde installert det?

7070838[/snapback]

"drag to disk" heter programet og det ser ut til at det kom etter at jeg instalerte det.

Lenke til kommentar

Sjekk (i Add/Remove programs i kontrollpanelet) om det ikke er noen komponenter du har oversett når du avinstallerte programmet. Mistenker at det har med Drag-to-disc programmet å gjøre.

Hvis du har installert alle komponenter helt ukritisk har du minst ett program i tillegg til selve brenneprogrammet. Hvis du ikke er helt sikker på om du kommer til å bruke det anbefaler jeg å styre langt unna programmer som Drag-to-disc (DirectCD), fordi det gir mer trøbbel enn nytte etter min mening.

Drag-to-disc er et separat program (het tidligere DirectCD) som lar deg bruke en DVD-/CD-R(W)-plate som en slags diskett. Problemet er bare at plater som er brent med Drag-to-disc (DirectCD) bare kan leses av maskiner som har installert Drag-to-disc (DirectCD), så dermed er nytteverdien heller liten etter min mening. I tillegg ligger programmet resident i minnet hele tiden og stjeler av systemressursene.

Endret av Pengu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...