osveta Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Jeg har installert tightvnc på min maskin. Jeg har en trådløs adsl router. Og jeg har åpnet portene 5800, 5801, 5802 og 5900 og forwarder disse til manskinen som kjører vnc serveren. Når jeg kobler opp med java eller med vncviewer så går det greit så lenge jeg gjør det med en maskin som står i nettverket mitt hjemme. Men når jeg prøver og koble opp ifra jobben min så kommer jeg så langt smo at jeg skal skrive inn passordet, så får jeg feilmeldningen connection cloes med vncviewer og med java får jeg "network error, remote side closed connection." Så det tyder på at den får kontakt. Er det noen flere porter jeg må åpne eller forwarde?? På forhånd takk for alle svar. Lenke til kommentar
osveta Skrevet 6. november 2002 Forfatter Del Skrevet 6. november 2002 Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
osveta Skrevet 6. november 2002 Forfatter Del Skrevet 6. november 2002 Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
LIA Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Jeg har adsl fra ngt og bruker tightvnc. Jeg har forwardet portene 5800-5900 og det funker! Lenke til kommentar
osveta Skrevet 7. november 2002 Forfatter Del Skrevet 7. november 2002 Jeg har åpnet portene 5800->5900 og forwardet disse til den maskinen som kjører vnc routeren. Denne har en fast ip. Noen som har noen forslag?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå