Eyewii Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg slo på pcen og kommer til der man velger hvilken konto man skal logge inn med.. Det er nå problemet oppstår. På skjermen dukker det opp en error-boks uten tekst, men med en "ja" og en "nei" knapp. Trykker jeg på "ja" så får jeg opp bildet av skrivebordsbakgrunnen før den logger av igjen, mens trykker jeg på "nei" så står det "velkommen" og jeg havner tilbake til der man velger konto igjen. Noen forslag til løsning ? =/ Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Trykk CTRL-ALT-DEL to ganger og logg inn som administrator . Opprett ny brukerkonto til deg selv . Disse probplemene er stort sett relatert til korrupt NTUSER.DAT , dvs user registry hive for din bruker i registry. Lenke til kommentar
Eyewii Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Da står det: Kan ikke logge deg på fordi det er begrensinger på kontoen. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Begrensninger på administrator konto ? tom ved 'safe mode' . Såfall tror jeg du har alvorlige problemer , muligens virus/trojan attack. Lenke til kommentar
Eyewii Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 -det jeg var redd for. Tar en formatering så ser vi ann =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå