Aleksander- Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Jeg har en gammel ibm p3 500mhz 256mb sdram som jeg har tenkt å overklokke(bare overklokke prossesoren litt) å bruke som server, men jeg kommer ikke inn i bios, jeg har prøvd alt, jeg har hamra på del, F1, F2 osv under oppstart men den vil ikke!!! Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
connect Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Hmmm... For det første, på IBM-pc'er skal du trykke F10, for å komme i biosen... husker jeg ikke feil... (Om du asbolutt ikke får det til, kan du ta å ut noe... fx diskettstasjonen... da får du spm om å komme i bios... og det første du gjør er å skru av stille oppstart... da får du en litt mere proff oppstartsskjerm enn den støøøgge IMB logoen... For det andre.... i biosen der tviler jeg sterkt på at du finner noen overklokkingsmulighet... Har en IBM P3 500 selv... og regner med at det er samme skiten... Tror faktisk ikke det er mulig å overklokke det, for du er låst til FSB = 100 MHz (hk er låst), og Multiplier 5 (CPu er låst) Men.. bare prøv... finner du ut, så si i fra :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå