SimDaDim Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) * Endret 19. juni 2018 av SimDaDim Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Sett Cruel Intentions kanskje? Lenke til kommentar
akarno Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Spennende lesing, og jeg har sett en del av disse teoriene før fra deg, bland annet i kjærlighetstråden Jeg tror du har veldig mye rett, objektivt og "logisk" sett, men jeg er uenig i en del av tingene for min del, og jeg mener kjærlighet kommer forskjellig fra person til person. -> Subjektivt. En ting er jeg i hvertfall helt 100% enig i og det er - Ikke vær redd for å være deg selv. Det har jeg opplevd, og alt blir mye bedre og lettere. når jeg klarer å være meg selv, og motparten klarer det samme Dette blir kanskje litt repetering av meg selv igjen, men jeg er ikke heeelt enig når det gjelder det å "bli lei" vedkommende. Du liker jo denne personen for det den er, og ikke hva du ikke kan oppnå? Så om man virkelig liker noen mener jeg at man ikke liker de godt nok om man blir lei av de veldig fort. Men for all del, jeg vet egentlig ikke hva jeg snakker om da, er ikke så erfaren selv Men min mening i hvertfall... Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Usj da, jeg blir betatt bare jeg snakker med en pen jente som virker sån passe intressert, så irriterende! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Veldig bra skrevet. Kjenner meg igjen i masse. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Forskning viser at det er hovedsaklig to ting som er veldig viktig for tiltrekking, nærhet (dvs hvor mye kontakt man har med vedkommende), og likhet (dvs hvor lik man er vedkommende). Mao blir man tiltrukket av folk man omgåes, som er like deg selv. AtW Lenke til kommentar
TordO Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Bra skrevet, mye av dette stemmer. keep up the good work... Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 denne kunne faktisk ha vært sticky Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 (endret) * Endret 19. juni 2018 av SimDaDim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå