Gå til innhold

Amotor: Amotor avgått med døden?

voluz

Anbefalte innlegg

Noe sier meg at Amotor sliter litt? Ikke så veldig "hot" isåfall når siste artikkel er publisert for snart en måned siden...

Her må de nok gjøres en DEL grep gitt! Søstersidene Amobil, Hardware og tildels Akamera går jo så det suser!

Noe som skjer? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skrives ikke lenger saker på Amotor, og derfor har det vært veldig stille her lenge. Vi kommer til å legge opp en ny forside som er langt tettere knyttet til forumet, og tjenestene rundt dagens Amotor, men bruker nå litt tid på å tenke ut hvordan vi tror dette kan bli best mulig.

Dersom dere har innspill til hvordan vi kan gjøre dette setter vi stor pris på tilbakemeldinger. I mellomtiden vil vi jevnlig legge ut nye ingresser med link til aktuelt stoff, enten fra forumet, prisguiden, eller saker vi har lest andre steder.

Lenke til kommentar
Det skrives ikke lenger saker på Amotor, og derfor har det vært veldig stille her lenge. Vi kommer til å legge opp en ny forside som er langt tettere knyttet til forumet, og tjenestene rundt dagens Amotor, men bruker nå litt tid på å tenke ut hvordan vi tror dette kan bli best mulig.

7094160[/snapback]

Hvorfor skriver dere ikke lenger saker på amotor.no ?

Jeg hadde en idè til en sak dere kunne gjøre, men ser nå at dere skal begynne å trappe ned(og kutte ut amotor.no om et års tid kanskje ?) nyheter og denslags.

Kom nettopp på en sak dere kunne ta for dere.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Når jeg tenker HW nettverket, så er bil det siste jeg tenker på.

Men Amotor burde vært mer Geek aktig.

De fleste her på forumet har enten en billig bil som meg eller ingen i det hele tatt.

Men det vi har masse av er drømmer. Syke biler eller hva folk gjør med de.

Skulle vært mer om spesielle biler. Dyre eller ikke dyre. Bare de ikke er som en trøtt Golf. Det trenger ikke være biltesten som er det viktigste. Det har vi NAF ol. til.

Eks:

Hva kan man gjøre med bilenfor å gjøre den litt mer kul som igjen er lovlig.

Hva man skal tenke på f.eks om man skal senke. Noe som jeg ser mye feil som er ute å går.

Har man lov til å sote, i såfall hvordan gjør man det.

Har folk lov til å kjøre med grøfte lys til daglig?? (Svaret er Ja, men bare på dagtid med parkerings lysene på.)

Ta å krangle litt med veivesenet om diverse ting. Elsker folk som plager torturister. :thumbup:

Før og etter bilde serier om ting som vi ungdom kan ta nytte av. Rust puss eller bytting av div deler. (Spare penger og lære mer om bilen sin.)

Hva med å gå løs på noen av forum brukerenes biler. (Pimp my geek car) Inn med pc, playstation, skjermer, lyd, bytte til tøffere lykter ol.

Spreng ihjel en Biltema lydpakke løsning til skrekk og gru og advarsel. (møkka utstyr)

Finn norges Sykeste biler og bileiere. (Har sett senket Spygrønn lada med grønn tiger pels på hele innsiden. Urrrrrg)

Ellers så hadde dere trekt flere folk om dere har litt mer morsome eller syke innslag. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...