tness Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Først naboens hund Litt dårlig bakgrunn, og lite luft over hode til hunden siste ble litt uskarp i venstre hjørne. Jeg har ikke tatt mange bilder, og har liten peiling på fotografering. Hvordan burde jeg poste bilder her inne, er det greit og gjøre det på den måten jeg gjorde nå? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Postingen var helt grei, men vil du ha kommentarer så er det mye bedre om du poster et bilde i gangen. Bildene fine med en dokumentarisk stil. Det mangler litt på det tekniske men det blir fort bedre med øvelse. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Siste bildet ble som du sier , uskarp i venste hjørne. Det samme gjelder resten av bildet. Her har du ikke brukt stativ, og alt for lang lukkertid til at du kan ta skarpe bilder håndholdt. Å skru opp ISO hadde heller ikke vært aktuellt her siden du måtte opp i 3200 (fra 400) for å fått lukkertiden opp i 1/60s (fra 1/8s) som er 'minimum'. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 :!: Hundebildet var jo genialt motivmessig Godt fanget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå