Gå til innhold

Rowan Atkinson, Bean eller Blackadder?

Bean eller Blackadder?  

120 stemmer

1. 1. Bean eller Blackadder?

• Bean
      92
    • Blackadder
      28

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rowan Atkinson er Mr. Bean. Sånn er det. Tenker Mr. Bean uansett hvilke andre roller han spiller. Johnny English fks, tenkte bare Mr. Bean der også jeg. :) Ser ham hvertfall ikke for meg i noen seriøs rolle. Husker ryktet om at han skulle spille Voldemort i Harry Potter-filmene. Det ville aldri fungert. :!:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
når dere tenker på Rowan Atkinson, teker dere på han som Blackadder eller som Mr. Bean?

selv tenker jeg på han som Blackadder.

hvis nok folk svarer i denne tården kan kanskje en mod lage en poll

7069961[/snapback]

Well, I hope so, Blackadder. You know, if there's one thing I've learned from being in the army, it's never ignore a pooh-pooh. I knew a major: got pooh-poohed; made the mistake of ignoring the

pooh-pooh -- he pooh-poohed it. Fatal error, because it turned out

all along that the soldier who pooh-poohed him had been pooh-poohing

a lot of other officers, who pooh-poohed their pooh-poohs. In the

end, we had to disband the regiment -- morale totally destroyed ...

by pooh-pooh! :love:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Helt klart Mr.Bean himself.

7076036[/snapback]

Historieløst, fordi Blackadder som også er kåret til "all time high" i hjemlandet startet på midten av åttitallet.

Lenke til kommentar

Frå eg først såg til Mr. Bean til i år har Rowan Atkinson vært Mr. Bean, men kjøpte nyleg Blackadder The Complete Collection som eg no har sett. Var litt i tvil om dette gjekk bra, å sjå gamle komiseriar har av erfaring ikkje blitt den store suksessen ... så feil kunne eg ta.

Første episoden var grei, mykje betre enn eg hadde frykta, men det tok ikkje av. Etter 3-4 episodar derimot var eg seld, fryda meg over den første Blackadder og kikka med gledesfryd på dei resterande 5 DVD-platene i pakken. Når eg først kom i gang gjekk det ikkje lenge før heile serien var sett.

Som sagt var Atkinson Mr. Bean, men i dag er han like mykje Edmund Blackadder, eller skal eg sei Edna? :D

Bean og Blackadder er totalt forskjellige karakterar, derfor er det ganske greit å forholde seg til begge to utan å ødelegge for kvarandre. I Mr. Bean har Atkinson laga tidenes morsommaste karakter, hans ansiktsuttrykk går glatt inn i historien i lag med Jim Carreys Ace Ventura som ein av dei største. På den andre sida har du Blackadder, for å bruke nokre velvalde ord frå serien; «a cunning, horrid little man» som lirer ut av seg den eine geniale kommentaren etter den andre. Aldri før har eg sett ein serie med så god dialog. Han er sjølvsagt ikkje aleine, Tony Robinson skal ha veldig stor ros for sin tolkning av Baldrick, tenaren til Blackadder. «I have a cunning plan, sir» ... fantastisk, rett og slett.

Blackadder er altså laga tidleg på 80-talet og var ein kjempehit den gangen. Det faktum at serien i dag kan glede meg så mykje som den har gjort er rett og slett ein fantastisk prestasjon som det står stor respekt av.

Nok om det og meir av noko anna, eg har ein DVD av Rowan Atkinson live, heller ikkje noko kjøp eg angra på, mannen er rett og slett genial. Spesielt har eg sansen for «Art of Acting», ler like godt kvar gang.

For meg er Rowan Atkinson tidenes beste komikar, etterfulgt av Jim Carrey.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...