Amento Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 En venn av meg starta nettopp å spille World of Warcraft og hadde lyst til å lage en guild. Så han og en annen venn av meg lagde Flames of Anor sammen. De spurte meg om jeg ville lage en hjemmeside og forums. Jeg sa ja delvis fordi de er mine venner og delvis fordi jeg så på det som en mulighet til å friske opp gamle kunster igjen. Det er lenge siden jeg har laget hjemmeside Siden er så og si valid i den HTMl greia. Fikk den valid, men så måtte jeg legge til en target="_blank" til forumet og siden er dermed ikke valid lenger... Lurer på hva dere synes om siden jeg Flames of Anor Hjemmeside Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Ble litt mye når all teksten var helt hvit. Kanskje få en annet farge på headeren og kanskje oxo på overskriftene? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 mørke rød skrift på svart bakgrunn? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Gjort om litt nå... Har farget om en del av skriften til samme farge som de perlene på borderen. Glemte å si i første post at headeren ikek er ferdig enda Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Ble litt mye når all teksten var helt hvit. Kanskje få en annet farge på headeren og kanskje oxo på overskriftene? 7070443[/snapback] På den siden din? tg-design eller noe sånt, hvordan får du sånn at når du tar musa over den ene bokstaven, kommer hele ordet ut liksom? Send koden til: [email protected] hvis du vil gi den. Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) På den siden din? tg-design eller noe sånt, hvordan får du sånn at når du tar musa over den ene bokstaven, kommer hele ordet ut liksom? Send koden til: [email protected] hvis du vil gi den. 7071652[/snapback] Det er en helt vanlig css hover med bilder. Så til trådstarter: Det gjorde jo egentlig ikke noe serlig forskjell da Fortsatt mye hvitt synes jeg. Endret 15. oktober 2006 av travis_g Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 På den siden din? tg-design eller noe sånt, hvordan får du sånn at når du tar musa over den ene bokstaven, kommer hele ordet ut liksom?Send koden til: [email protected] hvis du vil gi den. 7071652[/snapback] Det er en helt vanlig css hover med bilder. Så til trådstarter: Det gjorde jo egentlig ikke noe serlig forskjell da Fortsatt mye hvitt synes jeg. 7072295[/snapback] Okay, jeg får prøve ut litt og se om jeg får til da. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Syns den var fin jeg Litt endringer på headeren og rydding av memberlisten (sortering etter rank f.eks) har du laget forumet selv? Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hvilken font bruker du i linkene? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 har du laget forumet selv? World of Warcraft phpBB template "WoWMaevahEmpire" created by MAËVAH (EU-Illidan) - ex-MOONCLAW (EU-Sinstralis) for EMPIRE guilde (v1.082) - http://www.wowcr.net/templates© World of Warcraft and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. wowcr.net is in no way associated with Blizzard Entertainment. Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Ser ikke slik ut nei Synes dette var en grei side Lenke til kommentar
Amento Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Hvilken font bruker du i linkene? 7079027[/snapback] Bruker Vernada på hele siden untatt menyene og headeren. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 noen grunn til at hele siden din ligger inn i en ramme? Det synes jeg er tåpelig, blir også umulig å linke til en av dine undersider... Ellers en fin side Under "members", er dette noe du må oppdatere manualt, eller har du et script som på en eller annen måte fanger opp medlemmer for deg? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 noen grunn til at hele siden din ligger inn i en ramme? Det synes jeg er tåpelig, blir også umulig å linke til en av dine undersider... Ellers en fin side Under "members", er dette noe du må oppdatere manualt, eller har du et script som på en eller annen måte fanger opp medlemmer for deg? 7083096[/snapback] Ramme? Hva mener du? Mener du border'en eller? Eller er det noe i scripta? Memberslista oppdateres mauelt Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 rammens skyldes sikkert den tjenesten du bruker til å hoste sida eller noe.. Du oppga URL'n http://www.flamesofanor.tz4.com, men det virker som innholdet ditt ligger på http://joabla.freehostia.com. Bruker man førstnevnte havner alt sammen inni en svær ramme (rammen fyller hele browservinduet, så man ser det egentlig ikke) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå