Søppelsveitt Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Hei. Da har jeg fått nok av gmail og tenker på å bytte tilbake til hotmail. Det jeg da kom til å tenke på var følgende: Hvor viktig er epostadressen egentlig? Altså, har det mye å si om det er eks. "[email protected]" eller "[email protected]"? Tar dere begge like serriøse utfra epostadressen? Vil bare høre litt forskjellige meninger. Takker for svar! Endret 14. oktober 2006 av Søppelsveitt Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Epostadressen er viktig, men siden du skal ha hotmail så har du egentlig allerede tapt, siden hotmail for meg viser total mangel på seriøsitet. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 er litt enig med lomz her, bruker kun hotmail for MSN messenger og når jeg registrerer meg på div. sider. ser også mye mer seriøst ut om du bruker ditt eget navn istedet for bonaqua Lenke til kommentar
kiripe Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 er litt enig med lomz her, bruker kun hotmail for MSN messenger og når jeg registrerer meg på div. sider.ser også mye mer seriøst ut om du bruker ditt eget navn istedet for bonaqua 7070027[/snapback] Enig ! Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Enig i at adressen er viktig. Men den er jo ikke så viktig om det bare er til privat bruk enn om du bruker den i jobbsammenheng. Ser jeg feks en webshop med hotmail styrer jeg unna, men om jeg får en hotmail adresse av en dame på byen så er alt vel Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hei.Da har jeg fått nok av gmail og tenker på å bytte tilbake til hotmail. Det jeg da kom til å tenke på var følgende: Hvor viktig er epostadressen egentlig? Altså, har det mye å si om det er eks. "[email protected]" eller "[email protected]"? Tar dere begge like serriøse utfra epostadressen? Vil bare høre litt forskjellige meninger. Takker for svar! 7069615[/snapback] hvorfor bytte fra Gmail..når det du bytter til er Hotmail? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 hvorfor bytte fra Gmail..når det du bytter til er Hotmail? Fordi min Gmail er veldig treg uvisst av hvilken grunn, og fordi Hotmailen vises i msn messenger. Etter at jeg fikk gmail har jeg blitt altfor sløv til å lese/ sende epost. Vet at det finnes trayprog. til Gmail, men det holder ikke Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 GMail kan vises (ihvertfall varsles) i MSN Messenger med Messenger Plus. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 GMail kan vises (ihvertfall varsles) i MSN Messenger med Messenger Plus. 7070450[/snapback] ellers så har man Gmail notifier..enkel og smart løsning!! Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 funker vel greit i trillian også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå