Gå til innhold

Forslag til HDTV

Anbefalte innlegg

Nice, jepp har selv kun vanlig signaler men det blir jo selvsagt ikke noe bedre. Er mer for xbox, film og pc-bruk skjermen kommer til å brukes til :)

Noen som har noe kjennskap til de lcd-skjermene de selger på elkjøp? Tester etc. å henvise til?

Endret av Mr_PJ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nice, jepp har selv kun vanlig signaler men det blir jo selvsagt ikke noe bedre. Er mer for xbox, film og pc-bruk skjermen kommer til å brukes til :)

Noen som har noe kjennskap til de lcd-skjermene de selger på elkjøp? Tester etc. å henvise til?

7130283[/snapback]

Som sagt anbefaler jeg deg Amoi 37" som selges på Lefdal og Elkjøp for 13 000,-

Har den selv og synes den er strålende :w00t:

Ikke bare er den bra men heeeeelt strålende i forhold til prisen du betaler også er den beskyttet mot riper av en stor glassplate.

Selv setter jeg veeeldig stor pris på å slippe å tenke på riper når jeg har kjøpt en skjerm til titusenvis av kroner.

Stikk å sjekk den ut selv da :thumbup:

Endret av Zatuu
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

7130283[/snapback]

Som sagt anbefaler jeg deg Amoi 37" som selges på Lefdal og Elkjøp for 13 000,-

Har den selv og synes den er strålende :w00t:

Ikke bare er den bra men heeeeelt strålende i forhold til prisen du betaler også er den beskyttet mot riper av en stor glassplate.

Selv setter jeg veeeldig stor pris på å slippe å tenke på riper når jeg har kjøpt en skjerm til titusenvis av kroner.

Stikk å sjekk den ut selv da :thumbup:

7130336[/snapback]

Hvordan klarer man å få riper i en skjerm som henger på en vegg? Holder du på med DVD-kurset "Lær deg selv fekting"?

Lenke til kommentar
Hvordan klarer man å få riper i en skjerm som henger på en vegg? Holder du på  med DVD-kurset "Lær deg selv fekting"?

7195875[/snapback]

Som en del ikke forstår, blant annet deg er at når man kjøper en slik skjerm er den vel beregnet å vare i flere år.

I disse årene skal den tørkes støv av flere ganger og man kan jo ikke garantere at noen ikke kommer borti.

Hadde en gammel 20,1" LCD og kjøpte med ett spesielt rensesett til 200 kr og når jeg brukte det rett ut fra pakken kom det en "stor" ripe midt på skjermen, ihvertfall så stor at den vistes når man så nøye fra halvmeters avstand.

Uansett hvordan du behandler en skjerm kan man aldri være sikker på å ikke få riper på slike ømfintlige overflater og da er det ekstra irriterende at man har betalt 10-tusenvis av kroner for skjermen.

Men som sagt, er det ikke alle som hverken forstår eller bryr seg om det men det gjør jeg!

Lenke til kommentar
De har også Amoi 37" med 1920x1080 px oppløsning og kan vise 1080p i all sin prakt. Den har HDMI inngang og en beskyttende glassplate i front.

Det beste av alt er at den kun koster 13 000,- på Elkjøp og Lefdal  :w00t:

Har den selv, er ikke så bra på vanlige TV-signaler med likevel fullt brukbar. PÅ digitale signaler og/eller HD-signaler er den heeeeelt super  :thumbup:

7123044[/snapback]

Tusen hjertelig! Du avgjorde nettop Tv-Jakten min!

EDIT: NOOOOOO! tror ikke det er flere igjen! :(

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvilke av disse bør jeg velge, Samsung sin 32" fra M-serien eller 40" fra R-serien?

Sitter ca. 2 meter fra TV'en og bruker den til Xbox 360 spilling, pc (surfing, strategispill etc) hovedsaklig. Når jeg ser på tv, går det mye i serier og filmer fra PC'en eller analog tv fra antenne.

Endret av Mr_PJ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...