Lefse Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hei, jeg har lyst til å gjøre PCen min mer stillegående og lurer på hvilke vifter jeg burde bytte ut originalviftene med. Det er to 12cm og en 9cm vifte i kabinettet. Viftene må bråke mindre enn 20 dB, og flytte greit med luft så det ikke blir for varmt i kabinettet. Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Du kan jo heller bare koble det til 5volt Eller så kan du bare ta deg en tur på microplex og se etter vifter Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Har ikke lyst til å ofre for mye kjøling da. Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 ta en tur på micropøex? har de butikk? ihvertfall, hva med cpu kjøleren og chipset kjøler(hvis du har) bråker de og? det er ikke så ofte at kabinetttviftene bråker så mye Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Har tenkt på å bytte ut CPU og skjermkort kjølere også. Kabinettviftene bråker ikke så mye, men det fins bedre vifter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå