Wubbable Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg har nettopp satt i en Duo X2 GS modchip i min xbox, men den ser ikke ut til å fungere... Det røde LED lyset skal blinke hvis alt fungerer, men det er bare statisk rødt hele tiden... Rundingen frampå xboxen (den rundt eject knappen) blinker også GRØNT/RØDT (ikke oransje, men rødt) Bruker den der Universal Solderless Adapteren, og har sjekka at alt har god nok kontakt... Kjøpte alt fra modnet.no... Noen som vet hva som er feilen? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Ja, vedder på at det er den solderless tingen din, har hatt masse problemer med slike tidligere, er bare dritt det der... Fram med loddebolten, HVIS du har GODE loddekunskaper Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 hah, aldri prøvd en loddebolt før, har ikke en heller Idiotisk å selge ting som ikke virker Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Er du heldig, så kan du få det til å virke, men det er lettere å lodde den inn, for å si det sånn Hvor i landet bor du da? kanskje jeg kan hjelpe deg... Bor selv i vestfold Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) x Endret 5. april 2009 av Wubbable Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå