firefireto Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hei. Jeg lurer på hvordan man kan fjerne passordene på de pcene som er i et nettverk. De passordene som jeg mener er de som kommer opp når en skal gå inn på det som en annen maskin har delt. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 da må eieren av marskinen du skal hente filer fra slette passordet. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Regner med at det er Windows fildeling det er snakk om. Da må du opprette en bruker som har samme brukernavn og passord som de som er pålogget den andre maskinen som skal ha tilgang. Lenke til kommentar
firefireto Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Regner med at det er Windows fildeling det er snakk om. Da må du opprette en bruker som har samme brukernavn og passord som de som er pålogget den andre maskinen som skal ha tilgang. 7070187[/snapback] jeg har tre maskiner som er på nettverket. og det er bare en maskin som har innloggings passord. så hvordan skal jeg gjøre det da?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå