IthMcMos Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Som emne beskriver har jeg bestilt bredbånd, og jeg har motatt pakken. Status på kundesenter sier at linjen skulle ha vært åpnet i dag og statusen på NGT kundesider står "Bredbåndsoppkobling ferdigstilt.". Så jeg koblet opp greiene, men da jeg kom til hvor jeg skal aktivere linjen kommer jeg meg ikke inn på aktiver.nexgentel.no. Jeg ringte kundeservice og de regnet med at DSL lyset på netopia routeren ville begynne å lyse før kl1800 i dag, og først da kunne jeg aktivere linjen. Så ventet jeg, til no og DSL lyset lyser fortsatt ikke. Er jeg nødt til å vente eller kan det være noe feil med netopia? Lenke til kommentar
Mentor Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 DSL lyset må lyse, eller har du ikke kontakt. Klokka er jo nå akkurat 18, så da skal det vel lyse hvert øyeblikk :smile: Lenke til kommentar
DinMOR Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Av og til er ngt sin server nede.. du maa nok vente.. Lenke til kommentar
IthMcMos Skrevet 5. november 2002 Forfatter Del Skrevet 5. november 2002 59... løper opp å sjekker.. Lenke til kommentar
IthMcMos Skrevet 5. november 2002 Forfatter Del Skrevet 5. november 2002 Quote: Den 2002-11-05 17:58, skrev DinMOR:Av og til er ngt sin server nede.. du maa nok vente.. Mener du at aktiver.nextgentel.no er nede? Ringt kundeservice og han mente at problemet var at jeg ikke hadde fått DSL linja endå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå