Robroy Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg har en speedtouch 546i med firmware 5.4.4.5 Og kunne tenke meg å oppgradere til 6.0.5.* firmware'en. Har lastet ned firmwaren herfra via link, og kjører exe fila. Allt går fint helt frem til at programmet skal finne speedtouchen, den finner ikke den i hele tatt. Hva er galt?? Er det noen innstillinger som jeg må gjøre for at programmet skal finne den?? Håper det er noen som kan hjelpe meg her.. Vil oppgradere siden jeg sliter med å åpne 3 stk porter til en kamerat av meg som bor i utlandet. Hilsen Robroy Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Du må være direkte tilkobla til SpeedTouchen med TP-kabel (Ingen router i mellom). Dessuten burde du slå av evt. brannmur på din pc. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Har akkurat samma router. Hvor fant du oppdateringen? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) De ligger på www.speedtouch.nl http://www.speedtouch.nl/drivers.html#516 Endret 14. oktober 2006 av MrGlenn Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Da var den oppgradert Finnes det noen form for release notes eller? Lenke til kommentar
Robroy Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 TP kabel?? Vanlig nettverks kabel da eller?? Har bare hatt den vanlige nettverks kabelen tilkoplet og den finner ingenting da heller?? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Router -> (TP-Kabel) -> PC. Lenke til kommentar
Robroy Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Skal kabelen på inngående port 1 på router vere tilkoplet?? Eller må den vere av?? TP kabel på en av dei fire portene og så til pc? Endret 15. oktober 2006 av Robroy Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Du skal bare bruke en TP-kabel mellom router og PC. Samme hvilken port. Men det skal ikke være noe hinder imellom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå