Spr0cket Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 trenger tips til billig adsl. trenger ikke så mye mer enn 1,5-2mbit, men det er viktig at linja er noenlunde stabil (har forstått at dette utelukker ngt). kundeservice er ikke så utrolig viktig mht brukerstøtte, men det er fint med en isp som har pålitelige driftsmedlinger. leter etter noen som gir mye for penga, og tror ikke jeg trenger fasttlf eller bredbåndstelefon i tillegg (med mindre det er en knall pakkepris) Bor i fredrikstad, ikke borettslag. noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 http://www.telepriser.no Jeg er forøvrig en av mange fornøyde NGT kunder! Dønn stabil ADSL2+ til 469.- pr måned er markedets beste tilbud som er landsdekkende. Sist jeg ringte kundeservice fikk jeg svar på 1 minutt, så de har skjerpet seg der også. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Nextgentel =) Har ingeting å klage på hos meg nei, får 2300/480 betaler for 2300/450... Dønn stabil! Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 NGT rocker brakka her ! 2 Mbit inn og ut, null nedetid og kjapp kundeservice de *få* gangene det er nødvendig. Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Jepp! Stemmer i NGT koret. Nettopp kvittet meg med Bluecom, og har nå NGT ADSL2+. Flotte saker, stabilt...og ikke minst raskt! Router ble bridget første dag, så ingen problemer der heller. MVH TommyL Endret 14. oktober 2006 av TommyL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå