jonas-- Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Jeg er student og har lyst på en laptop. Men hvor får jeg leid den ? som kjent så har ikke studentene så veldig mye og rutte med i måndten. Jeg har derfor lyst til og leie den. Hvem leier ut billige laptoper ? Mvh Jonas-- Lenke til kommentar
geokri Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 hva med en avbetalingsordning på elkjøp/expert?? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 De aller fleste forhandlere har mulighet for en eller annen form for finansiering, og noen har også studentkonto slik at du ikke nødvendigvis trenger noe inntekt utover studielånet. Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Nei, nei ,nei! Kjøp ikke leiepc fra Torn, den møkka kommer du til å slite lenge med å heller ikke fra disse andre drit sjappene. Hvis du ikke klarer skaffe de fattige 10-15000 en bærbar koster så får du heller ta frem papir å blyant. Finn deg en jobb det er 1 månedslønn vi snakker om! kveldstid/natt ? Lenke til kommentar
geokri Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 du verden.....noen var negativ i dag.... Altså Thorn tror jeg er verdt å styre unna, og det er klart at ei avbetaling koster mer, men holder du deg innafor respektabel nedbetalingstid så tror jeg ikke det blir så ille. Lenke til kommentar
runegri Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Leie er forholdsvis dyrt samme hvor du kjøper. Jeg har snakket med både Dell og Zepto angående dette og hvis du skal leie en maskin i to år må du regne med å betale ca 5% av nyprisen i månedsleie. Da ender du med å betale 120% av prisen på maskinen og hvis du vil eie maskinen etter leieperioden er ute må du betale ekstra for det. I følge zepto må du betale en måneds leie ekstra for å eie maskinen, du betaler da 125% av nyprisen for maskinen. Et billigere alternativ vil være å låne penger i banken for å kjøpe maskinen. Hvis du eier en leilighet kan du utvide boliglånet med 20000-30000, men det spørs om banken godtar dette. De gir deg i allefall et forbrukslån, noe som blir billigere enn å leie i allefall. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Er det noen i det hele tatt som leier ut bærbare datamaskiner til menigmann? Hos Thorn er det jo snakk om å kjøpe på avbetaling, er det ikke? Lenke til kommentar
obese Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Jeg jobba på Thorn før. ALDRI KJØP PC DER! De selger pcer til helt avsindige priser og kun på avbetaling. Det går ikke ann å leie pcer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå