Knebel Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Da er den offisielle Assassins Creed hjemmesida oppe.. Ta en tur og kikk på introen.. Snacks og snadder.. Bare settingen og atmosfæren i dette spillet gjør at det garantert skal inn i samlinga mi.. On to the homepage! Enjoy! PS: Saken med AI er avklart og diskutert i filler, så se om man ikke klarer å holde det unna denne tråden her.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Er litt old news Men takk for oppdateringen.. Dette blir bare kult å spille Ser veldig fram mot dette spillet.. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Er litt old news Men takk for oppdateringen.. Dette blir bare kult å spille Ser veldig fram mot dette spillet.. 7069158[/snapback] Den har vært oppe i en dag ja, men det er vel kanonlenge Folk hadde problemer med å komme inn på den i går fordi den fremdeles var under oppføring. http://www.gamespot.com/news/6159844.html Hva er egentlig vitsen med slike kommentarer? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hva er da egentliv vitsen med å lage en tråd om en gammel nyhet? Tror jeg har lov til å poste hvor jeg vil.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 De fleste vil jeg tro leser spilsider. Og som jeg statuerte i første post, "Takk for oppdateringen." Det var etter han hadde postet linken at jeg besøkte siden. Så jeg ser ikke tråden som helt bortkastet. Endte med at jeg abonnerte på den nyhetseposten deres. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Precisely Men liker ikke de flashsidene altså. Kunne likt en ganske ren side, men en oppdatert dev blog. Hatt flere besøkende da vil jeg tro. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 La være å poste hvis ikke man har noe vettig å komme med, noen poster slettet.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Ja dette er ein tittel som både PS3/360 eiere vil kunne kose seg meg i fred og ro. Alle er glade for det! Eg var solgt eg etter å ha sett in-game klippet på X06. Dette er noe eg gleder meg saklig mye til Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Da han gikk i den folkemengden og dyttet de folka unna OMFG!! Det var bare priceless.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Eg var solgt eg etter å ha sett in-game klippet på X06. Dette er noe eg gleder meg saklig mye til 7069574[/snapback] Finnes den videoen i høyere oppløsning enn 368x208? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Djisus, håper virkelig de kutter ut all den flimringen i selve spillet. Grei effekt i spill som C&C, men i middelalderen? Men, bortsett fra det så da ting riktig så artig ut. Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Dette spillet har jeg virkelig store forhåpninger til Håper bare det ikke skuffer slik som alt for mange andre spill jeg har hatt forhåpninger til har gjort før. btw: Er det satt noen release date=? Endret 14. oktober 2006 av Kaare_Jay Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Dette spillet har jeg virkelig store forhåpninger til Håper bare det ikke skuffer slik som alt for mange andre spill jeg har hatt forhåpninger til har gjort før. btw: Er det satt noen release date=? 7071823[/snapback] Mars en gang, hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Q2 2007 tror jeg det stod. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Wtf? Trykte litt feil på alder tingen, så nå kommer jeg ikke inn! Hva skal jeg gjøre? Og hvis spillet kommer i Q2 2007 kommer det sikkert etter sommeren en gang neste år. Innlegg nr. 3000! :woo: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå