Boralis Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Hei har en plextor 40/12/40A, problemet er at den ikke godtar 800 mb plater får da beskjed om at det er for liten plass på cdèn. Setter jeg inn en på 650 mb er alt ok. Noen forslag Lenke til kommentar
TCK Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Mener du ikke 700 mb plater?? Vis det er 800mb plater du mener så må du aktivere overburn for at det skal funke. Kan prøve dette på begge typer plater. Vet ikke om det funker men du kan gjøre eit forsøk og så får du se. Lykke til :smile: Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Er det 800mg plater må du sette på overburn.. hvis du har så mye som over 700mb på cdenda.... Ser guide på http://www.hardware.no.. Guiden er for nero, men er nok tilsvarende for andre... Har du satt på overburn kan problemet være at plextor vist nok skal ha problemer med mmore 90min platene... Noen har ikke dette problemet, men velger selv å unngå mmore 90min plater før jeg vet at det funker med plextor... så har du mmore plater kan det være probletm.. har du et annetmerke og satt på overburn, så vet jeg ikke Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. november 2002 Forfatter Del Skrevet 5. november 2002 Det er nok 90 min mmore ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå