Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med Tundra 1557 Laptop komponent(er)


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en tundra 1557 laptop i et par år nå.

Jeg er veldig fornøyd bortsett fra at jeg har hatt et par problemer med den som jeg vistnok ikke finner ut av.

 

Problemet har som regel oppstått når jeg spiller. Problemet er at pcen henger seg rett og slett. Den stopper HELT opp. Harddisken slutter å gå, mus fungerer ikke, skjermkortet stopper og skjermbilde fryser og lyden blir borte.

 

Jeg har spilt gamle spill som Age of Empire 2 til de mer nye spillene som krever mer men innenfor den hardwaren jeg har på min pc. Uansett har dette skjedd på et tidsrom mellom 20 til 1 time uti spillet.

 

Jeg har sendt inn pcen 2 ganger og sist gang fant de ut av CPU'n var defekt og byttet den. Jeg mottok pcen noen dager senere med et stor smil om munnen og tenkte jeg skulle teste den, etter 2 timer skjedde problemet igjen og med tiden har det skjedd oftere og oftere.

 

Det har tom. skjedd under skriving i word.

 

Så spørsmålet mitt er, er det noen som har hatt noe lignende problem å kanskje veit hva feilen kan være?

 

jeg har tenkt litt på at det er harddisken siden CPU har blitt fikset men er ikke sikker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du kjørt antivirus og defragmentert?

Hvor lenge er det siden du formaterte og reinnstallerte?

Er alle drivere oppdaterte?

 

Hvis du har prøvd alt dette så kan du føle deg rimelig trygg på at det ikke er software eller bruker relaterte problemer. Da er det vel ikke annet å gjøre enn å reklamere på maskinen.

Lenke til kommentar
Har du kjørt antivirus og defragmentert?

Hvor lenge er det siden du formaterte og reinnstallerte?

Er alle drivere oppdaterte?

 

Hvis du har prøvd alt dette så kan du føle deg rimelig trygg på at det ikke er software eller bruker relaterte problemer. Da er det vel ikke annet å gjøre enn å reklamere på maskinen.

7072028[/snapback]

 

Jeg har kjørt antivirus og defragmentering.

det er vel 2 til 3 mnd siden sist jeg formaterte og reinnstallerte windows.

 

Driverne er så godt som oppdatert, har ikke feil drivere innstallert hvertfall.

 

Men når pcen sier bare stopp, skjermen fryser(du ser skjermbilde), ingenting fungerer som lyd, mus, Harddisk og tastatur må det være noe annet enn en driver feil?

 

Er utrolig lei dette problemet for kan ikke spille noen spill uten at den stopper etter en stund, tom. Word lixom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...