Meits Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Disse Jelly Belly Beans, som man får kjøpt på Deli de Luca, og finnes i et halvt hundretall smaker, er kjempegode. De smaker skremmende ekte til bare å være små godteribønner. Er det mange her som liker dette godteriet? Hva er din favorittsmak? Jeg tør påstå at "Buttered Popcorn"-smaken er best. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Synes sånt godteri blir alt for søtt, blir kvalm etter 3 stk omtrent. Men hvis det gjelder Jelly belly beans så synes jeg de gelêbamsene er best. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg har kjøpt Jelly Beans én gang. Da betalte jeg rundt kr 140 for en mengde som knapt dekte bunnen på posen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Heh, kjøpte to sprekkfulle poser sist gang jeg var i Oslo. Dritdyrt, men herre min hatt, så gode de bønnene er. Like greit de ikke er å oppdrive i Bergen. Det er halvannet år siden, så jeg husker dessverre ikke hvilken smak jeg likte best. Sikkert noe med vanilje eller jordbær. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jelly Belly er kongen av godteri! Dyrt ja, men man skal jo bare ta en av gangen for å kjenne smaken. Min favoritt er nok marshmallows, med popcorn med smør på en god andreplass. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg har smakt en gang... Men tror smaken på den må ha vært "tannpasta"... Ikke godt... Men ettersom folket her digger det, får jeg vel bare se å prøve noen ganger til! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Vi har hatt sånne før i Norge, tror de het Sport Goofy den gangen. Lenke til kommentar
Meits Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg har smakt en gang... Men tror smaken på den må ha vært "tannpasta"... Ikke godt... Men ettersom folket her digger det, får jeg vel bare se å prøve noen ganger til! 7071035[/snapback] Tror den du spiste da var den såkalte "Bubble Gum". Den smaker litt tannkrem faktisk. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hva slags butikk er Deli de Luca? Og finnes den rundt Trondheim? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Hva slags butikk er Deli de Luca? Og finnes den rundt Trondheim? 7071314[/snapback] Deli de Luca er 7-11's hovedkonkurrent, litt mer delicatesse enn 7-11. Finnes bare i Oslo, Sandvika og Strømmen/Lillestrøm Endret 14. oktober 2006 av Lomz Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Og gjett hvem som bor på Strømmen!? Jada! Meg ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) De er en slags avart av 7-11, masse forskjellige ting som kan varmes i mikro, og et hav av obskure amerikanske godterier man hører om på Letterman og i filmer. Oreos, jellybeans, hershey bars osv. Virker som Hershey's er USA's svar på Freia. De har endel skikkelig EKLE greier som Butterfingers. Det er Peanøttsmør m/peanøtter, dekket av sjokolade, enda mere peanøttsnørr, og sjokolade utenpå der igjen. Tror Tommy & Tigern engang beskrev det som "så søtt at det festet seg til DNA'et mitt" Tror ikke de er kommet lengre enn til sør-norge. Endret 14. oktober 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hva slags butikk er Deli de Luca? 7071314[/snapback] Guds gave til gottemonser. I Oslo. De fleste (alle?) er døgnåpne også, så det er skummelt å bo i gåavstand til Deli de Luca. Hvem vet; kanskje man får lyst på en høy amerikansk sjokoladekake. Eller chop suey. Eller hjemmelaget iskrem. Klokken fire om natta... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Noe av det godteriet er så søtt at jeg knapt tør spise det, redd for at tenna bare skal råtne tvert. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Noe av det godteriet er så søtt at jeg knapt tør spise det, redd for at tenna bare skal råtne tvert. 7071923[/snapback] Hehe - jeg topper det gjerne opp med litt Dr. Pepper eller Cherry Coke og jeg Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Mine favoritter er Kokos og Kirsebær Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Hehe, jelly beans er geniale greier. Etterhvert selges de på en god del plasser, har blant annet sett jelly beans på meny, smart club og diverse kiosker i tillegg til Deli De Luca. Men tror nok jeg foretrekker Skittles fremfor jelly beans. edit: "Buttered Popcorn" smaken er nok definitivt blant de bedre, ja. Tror den er den nest mest populære av alle smakene, etter Kirsebær. Endret 15. oktober 2006 av Jon@s Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Men tror nok jeg foretrekker Skittles fremfor jelly beans. 7074064[/snapback] Sur Skittles er best Lenke til kommentar
Meits Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 "Buttered Popcorn" smaken er nok definitivt blant de bedre, ja. Tror den er den nest mest populære av alle smakene, etter Kirsebær. 7074064[/snapback] Det er også typisk, at i den pakningen på 150g som jeg kjøpte for ca. 60 kroner eller noe, kun inneholdt én "buttered popcorn"! For meg, som er utenbysfra, er Deli de Luca en fantastisk kjede. Utenlandske godter er utrolig spennende, selv om det bare er plain melkesjokkis med et annen merke utenpå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Bare ikke prøv Butterfingers, med mindre du vil brekke deg av søthet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå